معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: بزرگترین دغدغه مسئولین باید مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد زیرا این آسیب‌ها ریشه بسیاری از مشکلات دیگر در کشور است.

معاون وزیر کشور: بزرگترین دغدغه مسئولین مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی محمد عباسی امروز چهارشنبه در جمع مدیران کل اجتماعی فرهنگی استانداری خراسان رضوی در مشهد با تاکید بر ضرورت مقابله ریشه‌ای با تهاجم فرهنگی اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی در صورت عدم توجه تهدیدهای جدی به دنبال خواهند داشت.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور بیان کرد: بزرگترین دغدغه مسئولین باید مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد زیرا این آسیب‌ها ریشه بسیاری از مشکلات دیگر در کشور است.

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید افراد آسیب دیده را عائله خود بدانیم و برای نجات آنان از تمامی امکانات دولتی و مردمی کمک بگیریم.

عباسی با تشریح اینکه دشمن به اشاعه فحشا در جامعه ایرانی امید بسته است گفت: برای مقابله با نقشه‌های دشمن در حال تدوین برنامه کلان ملی هستیم که برش استانی و دستگاهی آن نیز تعریف و اعلام خواهد شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور ادامه داد: دشمن در حال بمباران فرهنگی عقبه انقلاب و نسل‌های جوان و نوجوان ماست و می‌خواهد نتیجه آن را در بروز و ظهور آسیب‌های اجتماعی، ببیند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.