رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، گفت: سال گذشته به مدت ۴۵ روز کشور درگیر تروریست رسانه‌ای بود و هیچ قانونی نبود که با رسانه‌های معاند مقابله کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور: سال گذشته ۴۵ روز کشور درگیر تروریست رسانه‌ای بود

به گزارش قدس آنلاین، پیش از ظهر امروز مرتضی کارآموزیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در جمع تیم‌های رسانه‌ای شرکت‌کننده در رویداد رسانه‌ای جام رسانه امید، اظهار کرد: امروز سه مناسبت مهم  گرامیداشت روز دانشجو، سالگرد ۶۷ نفر شهدای حادثه هواپیمای ارتش که رسانه‌ای بودند و چند نفر از آن‌ها از اهالی رسانه خوزستان هستند همچنین ایام فاطمیه را باید گرامی بداریم.

وی افزود: خوزستان ششمین استان برگزار کننده رویداد رسانه‌ای جام رسانه‌ای امید است و تا بهمن ماه امسال این جام باید در کلیه استان‌ها برگزار شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور  با اشاره به اتفاقات سال گذشته که کل فضای کشور را درگیر خود کرد، گفت: سال گذشته به مدت ۴۵  روز کشور درگیر تروریست رسانه‌ای بود و هیچ قانونی نبود که با رسانه‌های معاند مقابله کند.

کارآموزیان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بعد از اتفاقات سال گذشته بحث جهاد تبیین را مطرح کردند و این بحث تا حدود بالایی ما را جلو انداخت، بیان کرد: از چهار رسانه معاند حدود ۲۱ هزار مطلب دروغ تولید شد که با توجه به باورپذیری بالای جامعه، موجی از  دروغ در کل کشور ایجاد شد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امیدآفرینی وظیفه همه مردم است، عنوان کرد: رسانه‌ها پیش از همه باید آگاه شوند تا آگاهی دقیق، صحیح و درست که مد نظر حضرت آقاست رقم بخورد.

کارآموزیان به تاکید بر اینکه اهالی رسانه پیشرفت‌های اطراف خود را باید رصد و بازگو کنند، افزود: سال گذشته بالغ بر ۲ میلیارد پیام نا امید کننده توسط رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی تولید شد.

وی با بیان اینکه ذائقه مردم ایران تحریک محور است، گفت: با توجه به رویدادهای امیدوارکننده‌ای که در جامعه رخ می‌دهد اهالی رسانه باید  ذائفه مردم  را تغییر دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.