رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: بزرگترین ائتلاف رسانه‌ای دنیا علیه ایران را در مهرماه سال گذشته پشت سر گذاشتیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور: جنگ جهانی رسانه را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، دکتر مرتضی کارآموزیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در ساری با اشاره به اینکه جنگ جهانی رسانه علیه جمهوری اسلامی را پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: بزرگترین ائتلاف رسانه‌ای دنیا را در مهرماه سال گذشته پشت سر گذاشتیم.
وی ادامه داد: متأسفانه مرجعیت رسانه‌های کشور در معرض خطر قرار گرفته و اعتماد مردم به رسانه‌ها با تلاش رسانه‌های معاند کاهش یافته است.
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تاکید کرد: اگر نتوانیم اعتماد را برگردانیم مخاطبان رسانه‌های ما مشتری رسانه‌های بیگانه خواهند شد.
کارآموزیان با اشاره به اینکه ۳۳۳ شهید رسانه در کشور داریم، یادآور شد: استان مازندران ۲۶ شهید رسانه تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
وی با اعلام اینکه دنبال عدالت رسانه‌ای هستیم، خاطرنشان کرد: مشکل، تعدد رسانه ها نیست بلکه نظام صنفی و سازمان رسانه‌ای مستقل نداریم.
کارآموزیان عنوان کرد: مشکل ما تولید محتوا نیست بلکه مفهوم سازی کلان‌روایت‌ها است.
این مسئول اعلام کرد: با راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای در حال اجرای طرح جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی هستیم.
کارآموزیان افزود: اردوهای راهیان پیشرفت از ابتدای امسال آغاز شده و به بیان پیشرفت‌های مغفول‌ مانده کشور در حوزه‌های مختلف می‌پردازد.
وی با اشاره به اینکه راویان پیشرفت همچون دیده‌بان رسانه‌ای عمل می‌کنند، اضافه کرد: در این اردوها جدا از انتشار پیشرفت‌ها با حضور مدیران‌کل، مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی نیز مرتفع خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اعلام اینکه سال گذشته ۲۱ هزار اثر از ۶۸۰۰ رسانه توسط دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر از سراسر کشور دریافت شد، از اقدامات صورت گرفته در جشنواره ابوذر مازندران قدردانی کرد.
کارآموزیان با اشاره به اینکه در جشنواره ابوذر امسال دنبال حل مساله و کشف مساله هستیم، گفت: در دوره آتی جشنواره ابوذر، رسانه های مردمی را حتماً دخیل خواهیم کرد.
وی با اعلام اینکه راه اندازی لیگ رسانه‌ای امید که توانمندسازی رسانه ها را دنبال می کند، در دستور کار قرار دارد، افزود: در این لیگ در یک رقابت ۲۴ ساعته با موضوعی که از قبل اعلام شده، اصحاب رسانه تولید محتوا می‌کنند و آثار به میزان اثرگذاری شان به مرحله استانی و ملی راه می‌یابند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.