البرز- رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با تشریح روند برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در البرز گفت: امسال در این دوره هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی به جشنواره وجود ندارد.

تشریح روند برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در البرز

ابراهیم نوروزی فردر گفتگو با قدس آنلاین توسعه و نهادینه کردن گفتمان اصولی انقلاب اسلامی و بصیرت بخشی مردم و حمایت از تولیدات فاخر رسانه ای استان البرز را از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد و افزود: تقویت روحیه خودباوری اصحاب رسانه و معرفی استعدادهای جدید رسانه ای استان و همچنین ایجاد فضای رقابتی سالم در استان‌ از دیگر اهداف این جشنواره است.

 نوروزی فر در رابطه با موضوعات و محورهای چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز گفت: دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه با آسیب های اجتماعی، بسیج و حوزه های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی و نیز آزاد اجتماعی محورهای این جشنواره هستند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی و در بخش ویژه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بیانیه گام دوم انقلاب نیز از دیگر محورهای جشنواره انتخاب شده است، افزود: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس، تیتر، موشن گرافیک و فیلم کوتاه برای جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه امسال محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، گفت: علاقه مندان‌ تا دهم دی ماه فرصت دارند آثار خود را که در بازه زمانی ۳۰ آذر ۹۷ تا ۱۰ دی ماه ۹۸ تولید شده اند و سند انتشار آن ها در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی و رادیو و تلویزیون موجود است به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه در بخش عکس نیز تصاویر ارسالی باید به صورت فایل اصلی باشد، اعلام کرد: شرکت کنندگان می توانند به صورت حضوری یا از طریق پست آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر، دفتر سازمان بسیج رسانه البرز تحویل دهند و یا از طریق پست الکترونیکی resaneh.alborz@gmail.com ارسال کنند.

نوروزی فر با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره در دی ماه سال جاری برگزار و از برگزیدگان تقدیر می شود و آثار منتخب به جشنواره ملی ابوذر راه می یابند، از اصحاب رسانه خواست تا علاوه بر انتشار فراخوان این جشنواره، رقابتی سالم در حمایت از تولیدات فاخر استانی را رقم بزنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.