رئیس بنیاد شهید با بیان اینکه در بودجه سنواتی و قوانین برنامه با پدیده غافل‌گیری مواجه هستیم، گفت: عده‌ای به موجب قانون سال گذشته مشمول خدمتی می‌شوند اما امسال چنین خدمتی در بودجه وجود ندارد.

قاضی‌زاده‌ هاشمی: در بودجه سنواتی با پدیده غافل‌گیری مواجه هستیم

به گزارش قدس آنلاین، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد وضعیت بودجه اختصاص‌ داده شده به این سازمان برای سال آتی گفت: متأسفانه در بودجه سنواتی و قوانین برنامه با پدیده غافل‌گیری مدام روبه‌رو هستیم. مثلا موضوعی در بودجه سال گذشته لحاظ شده بود، درحالی‌که امسال حذف شده است. در قانون برنامه قبلی بوده، اما حالا حذف شده است. بعضی قوانینی که ماهیت دائمی دارد، باید در قوانین دائمی لحاظ شوند.

وی افزود: بنابراین عده‌ای به موجب قانون سال گذشته مشمول خدمتی می‌شوند اما امسال چنین خدمتی وجود ندارد. ان‌شاءالله دوستان در سازمان برنامه و بودجه و مجلس هم به این مسئله دقت کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: معتقد نیستم موضوعاتی که بار مالی آن پیش‌بینی نشده، اضافه شوند، اما چون تبعیض ایجاد می‌کند مخالف حذف حقوقی هستم که به موجب قانون جاری شده است. عده‌ای سال قبل به موجب آن قانون از خدمتی برخوردار بودند، درحالی‌که امسال با حذف شدن حکم قانونی آن، این خدمت نیز منقطع می‌گردد که این مسئله درست نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.