رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به دستاوردهای ارزشمند سفر نخست رئیس جمهور به گلستان گفت: تا پایان این ماه و قبل از دور دوم سفر رئیس جمهور به استان مرکز ناباروری سطح دو در گرگان آماده بهره برداری خواهد شد.

افتتاح مرکز درمان ناباروری گرگان در سفر رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، سعید گل‌فیروزی با اشاره به اینکه به حول و قوه الهی و تلاش خانواده علوم پزشکی گلستان «شعار ما می‌توانیم» را به ما توانسته‌ایم، تبدیل کرده‌ایم، اظهار کرد: در سفر دوم رئیس جمهور بیش از ۲۰ پروژه به ارزش حدودی ۲ هزار میلیارد ریال در استان گلستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی راه‌اندازی اولین دستگاه «MRI» دولتی شرق استان گلستان، راه‌اندازی اولین مرکز نازایی سطح دو استان گلستان و اولین جراحی قلب شرق استان را از جمله خدمات ارزشمند ارائه شده دولت سیزدهم در شهرستان گنبدکاووس با یک میلیون نفر جمعیت برشمرد و اظهار کرد: تا پایان این ماه و قبل از دور دوم سفر رئیس جمهور به استان گلستان مرکز نازایی سطح دو در گرگان آماده بهره‌برداری خواهد شد.

راه اندازی نخستین دانشکده پرستاری در شرق گلستان 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان گلستان با بیان اینکه مجوز اولین دانشکده پرستاری و مامایی در شرق استان در شهرستان گنبدکاووس گرفته شد که افتخار بزرگی برای استان گلستان است، گفت: بیش از ۱۶ هزار پرسنل دانشگاه علوم پزشکی برای تحقق پیشرفت‌های بخش پزشکی و درمان در استان تلاش کرده‌اند و من به رسم جهاد تبیین و امیدآفرینی بخشی از آن را بیان می‌کنم.

این مقام مسئول از بهره‌برداری از دستگاه توموتراپی جدید بیمارستان «پنجم آذر» گرگان با هدف خدمت به بیماران سرطانی خبر داد و تصریح کرد: بهربرداری از دستگاه «MRI » شهرستان‌های گرگان و علی آبادکتول و همچنین بهره‌برداری مجدد از مرکز آنژیوگرافی غرب گلستان از جمله اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در استان گلستان بود که در طول یک سال و نیم اخیر اتفاق افتاده است.

افتتاح سیتی آنژیوگرافی در گلستان

گل‌فیروزی با بیان اینکه دانشگاه گلستان در بحث تجهیزات پزشکی به اذعان معاونت‌های تخصص وزارت کشور با اختلاف زیاد با بسیاری از دانشگاه‌های کشور رتبه اول را کسب کرده است، افزود: چند روز پیش اولین دستگاه آندو سونوگرافی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان وارد شده و اولین سیتی آنژیوگرافی مرکز شفا با ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیارد ریال در مرحله بهره‌برداری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.