فرماندار فردیس با بیان اینکه ۷۰ درصد دستفروشان مغازه‌دار هستند گفت: معابر عمومی شهر فردیس در اجرای یک طرح فوری و با هدف سهولت در رفت و آمد شهروندان از دستفروشان پاکسازی شد.

پاکسازی معابر فردیس ازدستفروشان/۷۰درصد دستفروش ها مغازه‌دار هستند

به گزارش قدس انلاین،  خداداد کاشفی روز یکشنبه در حاشیه طرح پاکسازی معابر عمومی شهر فردیس که با حضور مسؤولان شهری اجرا شد، گفت: با جمع آوری و ساماندهی دستفروشان اکنون هیچ مشکلی در رفت و آمد شهروندان وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای رفع سد معبر شهرداری و نیروی انتظامی فردیس به هیچ وجه نباید برخورد قهری با دستفروشان داشته باشند، گفت: انتظار می‌رود دستفروشان تا آماده سازی محل استقرار آنان از پهن کردن بساط دستفروشی در معابر خودداری کنند.

کاشفی با بیان اینکه ۷۰ درصد دستفروشان فردیس مغازه دار هستند، اظهار کرد: هرگونه سد معبر توسط این افراد مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

فرماندار فردیس گفت: افرادی که در مقابل ساماندهی دستفروشان مقاومت کنند با دستور و حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مغازه دارانی که پیاده رو و خیابان‌های مقابل مغازه خود را به دستفروشان اجاره دهند نیز مغازه آنها پلمب خواهد شد.

تجهیز یک مکان برای دستفروشان فردیس

فرماندار فردیس با اشاره به اینکه یک مکان مناسب برای دستفروشان در نظر گرفته شده که در دست تکمیل است، گفت: مکان استقرار فردیس دارای ۱۳۰ غرفه است و این آمادگی وجود دارد تا مکان‌های دیگری برای استقرار و اسکان دستفروشان در فردیس احداث و راه اندازی شود.

وی تاکید کرد: بخشی از قشر دستفروش به علت نداشتن محل کسب و کار به دستفروشی روی آورده اند که مدیریت شهری و فرمانداری فردیس در حال چاره جویی برای آنها هستند اما مغازه داران حق سد معبر ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.