مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که فقط یک درصد از زخمی های تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی توانسته‌اند از طریق گذرگاه رفح به خارج از فلسطین منتقل شوند که این امر، لکه ننگی برای بشریت است.

فقط ۱ درصد از مجروحان جنگ غزه به خارج از فلسطین منتقل شده‌اند/ این لکه ننگی برای بشریت است

به گزارش قدس آنلاین«منیر البرش» گفت که رژیم اشغالگر در ساعات اخیر، بیش از ۲۰ کشتار در مناطق مختلف غزه مرتکب شده است.

اظهارات تکان دهنده این مسئول بهداشتی فلسطین در غزه در حالی است که سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در نوار غزه روز گذشته در سخنانی با اشاره به وضعیت فاجعه‌بار بیمارستان‌های این باریکه اعلام کرد که تعداد مجروحان در این بیمارستان پنج برابر ظرفیت تخت‌های آن است.

«خالد الدقران» سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در این باره اعلام کرد: ده‌ها شهید و مجروح امروز وارد بیمارستان شدند که بیشتر آنها زن و کودک بودند.

وی گفت: این بیمارستان تنها بیمارستان در استان مرکزی نوار غزه است و نمی‌تواند همه مجروحان را پذیرش کند.

این پزشک فلسطینی افزود: وضعیت بیمارستان به دلیل کمبود شدید تجهیزات پزشکی و سوخت فاجعه بار است. تعداد مجروحان ما پنج برابر تعداد تخت‌ها است و بسیاری از موارد روی زمین مداوا می‌شوند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.