انسیه خزعلی گفت:تلاش داریم ارتباط منسجم‌تری با کانون‌های بانوان برقرار کنیم تا خانواده‌ها را در حوزه رسانه‌،لباس، بازی، سلامت و… که نیاز به پشتیبانی دارند از طریق مساجد ساماندهی کنیم.

مساجد پایگاهی برای مبارزه زنان با تهاجم فرهنگی

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در مراسم نخستین کنگره ملی فعالان خواهر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در تالار وحدت برگزار شد اظهار داشت: امید که با فعالیت بانوان در مساجد وضعیت بهتر از آنچه امروز شاهد آن هستیم، بشود.

وی افزود: مساجد پایگاه رشد فکری، تربیتی، کتابخوانی و حیطه‌های مختلف هنری و فرهنگی است اگر مساجد به عنوان یک پایگاه دیده و به درستی از این ظرفیت استفاده شود. وقتی دشمن با شبیخون و تهاجم فرهنگی خانواده را هدف قرار داده چه جایی بهتر از مساجد وجود دارد که با این هجمه مقابله شود.

خزعلی بیان کرد: رویداد خانواده و فرهنگ عامه برگزار می‌شود و در این رویداد تلاش داریم ارتباط منسجم‌تری با کانون‌های بانوان برقرار کنیم تا خانواده‌ها را در حوزه رسانه‌، مد و لباس، بازی، تغذیه، سلامت … که نیاز به پشتیبانی دارند از طریق مساجد ساماندهی کنیم.

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته معاونت امور زنان در روز زن برای بانوان تأثیرگذار، مراسم بزرگداشت برگزار خواهد کرد بر این اساس از شما هم می‌خواهم بانوان تأثیرگذار را معرفی کنید تا هم از آنها تقدیر شود و هم از ظرفیت آنها استفاده کنیم و ارتباط حضوری و مجازی برای آموزش و ارتقای توانمندی آنها داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما وظیفه داریم مطالبه گر باشیم خاطرنشان کرد: غرب زن را ابزار قرار داده است و سعی می‌کند هویت را از جامعه اسلامی بگیرد. آسان سازی در امر ازدواج، دوری از تجملات و اسراف اموری است که بانوان می‌توانند انجام دهنده آن باشند و چه جایی بهتر از مسجد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.