در عملیات نیروهای گردان های القسام و سرایا القدس علیه نیروهای اشغالگر صهیونیست در غزه، ۱۰ تانک و نفربر اشغالگران منهدم شد.

انهدام ۱۰ تانک و نفربر اسرائیل در عملیات نیروهای القسام و سرایا القدس

به گزارش قدس آنلاین، گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد یک نفربر متعلق به اشغالگران را در منطقه التوام در شمال غزه با راکت الیاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

القسام همچنین اعلام کرد نیروهای مقاومت، یک گروه ۲۰ نفری از اشغالگران را که در داخل یک ساختمان در محله شیخ رضوان در شهر غزه، مخفی شده بودند با استفاده از راکت ضد زره TBG و راکت های ضد نفر هدف قرار داد که در نتیجه آن، نظامیان اشغالگر مذکور کشته و زخمی شدند.

گردان های القسام در ادامه تأکید کرد که نیروهایش پس از بازگشت از خط مقدم رویارویی با اشغالگران در محله شیخ رضوان در غزه، از هدف قرار دادن سه خودروی نظامی آنها با راکت های یاسین ۱۰۵ خبر دادند و اعلام کردند در رویارویی با نیروهای پیاده نظام اشغالگران، با استفاده از مسلسل های خودکار شماری از آنها را به هلاکت رسانده و زخمی کردند.

این نیروی مقاومت فلسطین همچنین تصریح کرد که رزمندگان مقاومت با یک نیروی پیاده نظام اشغالگران در شرق شهرک القراره درگیر شد که بر اثر آن، پنج نظامی اشغالگر کشته و زخمی شدند.

همچنین سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از هدف قرار دادن دو تانک اشغالگران با استفاده از راکت های تاندوم در محورهای پیشروی در اردوگاههای جبالیا و بیت لاهیا در شمال نوار غزه خبر داد.

سرایا القدس همچنین تأکید کرد که نیروهایش توانسته اند چهار خودروی نظامی اشغالگران را در محورهای پیشروی در محله های الشجاعیه و التفاح در شرق غزه با استفاده از راکت های تاندوم و آر پی جی هدف قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.