‍ مدیر کانون خادمیاران رضوی شهرستان بابل با اشاره به اینکه نخستین بیت‌الرضا (ع) کشور در شهرستان بابل احداث می‌شود، گفت: تمامی فعالیت‌ها در کانون خادمیاران رضوی رایگان بوده و کلیه کارهای این کانون مردمی، عام المنفعه در حوزه‌های مختلف است .

نخستین بیت‌الرضا (ع) کشور در بابل احداث می‌شود

به گزارش قدس انلاین، محمود جعفرزاده از هزینه بیش از ۱۱۰ میلیارد ریالی برای انجام کارهای فرهنگی و محرومیت زدایی با تلاش و پیگیری کانون خادمیاران رضوی بابل خبر داد .

وی با اشاره به اینکه حدود هفت سال قبل نهاد خادمیاری رضوی درکشور شکل گرفته است، افزود: در مازندران حدود ۱۳ هزار نفر مرد و زن ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفردر شهرستان بابل بوده است.

جعفرزاده با اشاره به اینکه حدود ۵۴۰ نفر از ثبت نام کنندگان خادمیاری از قشر بانوان در صنف‌های مختلف هستند، تصریح کرد: از تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفر ثبت نام کنندگان خادمیاری بابل حدود یک هزار و ۲۸۰  نفر از آستان قدس رضوی کد خادمیاری دریافت کردند.

وی یادآور شد: افرادی که کد خادمیاری دریافت کردند باید در طول هفته در هر صنفی که هستند به نیت امام رضا (ع) ۶ ساعت کار رایگان ارائه دهند و به فراخور خدماتی که انجام می‌دهند با تایید مدیر کانون یک تا دو روز شیفت حرم می‌گیرند .

مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان بابل، با اشاره به اینکه در طی دو سال فعالیتش در کانون رضوی شهرستان بابل بیش از ۱۱ میلیارد تومان در زمینه فرهنگی و محرومیت زدایی این شهرستان هزینه شده است، بیان کرد: کل این هزینه با همت خیران و کمک‌های مردمی بوده است.

نخستین بیت‌الرضا (ع) کشور در بابل احداث می‌شود

این مسئول از فعالیت ۲۰ کانون تخصصی و۳۰ پایگاه کانون رضوی در محله‌های پرجمعیت شهرستان بابل خبرداد و افزود: علاوه بر فعالیت این کانون‌ها، هیات عشاق الرضا (ع) نیز در شهرستان بابل در حال فعالیت است.

جعفرزاده با اشاره به اینکه تمامی فعالیت‌ها در کانون خادمیاران رضوی رایگان بوده و هیچ یک از اعضای کانون حقوقی دریافت نمی‌کنند، اظهارکرد: کلیه کارهای این کانون مردمی، عام المنفعه در حوزه‌های مختلف است.

مدیر کانون خادمیاران رضوی شهرستان بابل با اشاره به اینکه نخستین بیت‌الرضا (ع) کشور در شهرستان بابل احداث می‌شود، گفت: از همه خیران و عاشقان امام رضا (ع) تقاضا داریم در انجام این امر خیر کانون خادمیاران رضوی شهرستان بابل را حمایت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.