سرمربی سپاهان گفت: برای تیم بودن، انضباط مهم است و باید طوری تصمیم بگیرم که هم خودم و هم بقیه را خوشحال کنم، فکر می‌کنم انضباط از هر نتیجه بازی مهم‌تر است.

مورایس: تصمیماتی می‌گیرم که خودم و دیگران را خوشحال کند

به گزارش قدس آنلاین ژوزه مورایس در نشست خبری پس از پیروزی ۳ بر یک برابر فولاد خوزستان در نقش‌جهان، اظهار کرد: بازی‌ای بود که از ابتدا خوب شروع شد و لذت بردم. به بازیکنانم بابت تمرکزی که داشتند تبریک می‌گویم. طبیعی است که پس از ۲ گل عکس‌العملی از فولاد ببینیم و گلی خوردیم که نباید می‌خوردیم. جالب است که پیش از اینکه فولاد به گل برسد، ۲ یا ۳ موقعیت داشتیم که تفاضل را زیاد کنیم.

وی افزود: در برابر تیم باکیفیت فولاد اگر از شانس‌هایمان استفاده نکنیم، کار مشکل خواهد شد. در نیمه اول با کمترین اختلاف به رختکن رفتیم. در نیمه دوم دوباره تمرکزمان را به دست آوردیم که باعث پیروزیمان شد.

سرمربی سپاهان با اشاره به خط خوردن دانشگر از ترکیب تیمش خاطر نشان کرد: دو چیز در زندگی یک مربی سخت است؛ رهبری و مدیریت. در مدیریت ارزش‌هایی وجود دارد که باید به این ارزش‌ها احترام بگذاریم، برای تیم بودن انضباط مهم است و باید طوری تصمیم بگیرم که هم خودم و هم بقیه را خوشحال کند. فکر می‌کنم انضباط از هر نتیجه‌ای مهم‌تر است. نباید فقط به خودت فکر کنی، دانشگر بازیکن خوبی است.

مورایس همچنین یادآور شد: خوشبختانه در نیمه دوم اصولی کار کردیم و یک گل دیگر زدیم. می‌توانستیم گل‌های دیگری بزنیم؛ بابت نتیجه به بازیکنان تبریک می‌گویم و باید همینطور به کارمان ادامه دهیم. قبل از بازی نیز گفتم که فولاد از ابتدای فصل تغییر کرده و از لحاظ تدافعی فشرده‌تر شدند، بازیکنان خوبی دارند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه «فکر کردن و راه رفتن بعد از کسر امتیاز از سپاهان سخت بود و به نظر من عادلانه نبود،» تصریح کرد: کار من روزمره است و بهترین را برای فوتبال ایران می‌خواهم، باید همه اتفاقات در یک دنیای عادلانه رقم بخورد و دوست ندارم دستی وجود داشته باشد که بگوید باید ببری یا ببازی. همه عدالت و حقیقت را در فوتبال می‌خواهند. اینکه کسی که قدرت ندارد را جریمه کنند، عادلانه نیست.

مورایس با بیان اینکه «تمرکزی روی کسر امتیاز نداشتیم،» افزود: به عنوان انسان همه اشتباه می‌کنند و باید درس بگیریم و تجربه کسب کنیم. امیدوارم طبق ویژگی‌های فردی جلو بروید تا دنیا به شما پاداش دهد و آن زمان نیاز نیست که بجنگید. در دنیای عادلانه به افراد عادل نیاز دارید.

او در پایان خطاب به هواداران گفت: بابت حضورشان ممنون هستم؛ هوای بارانی بود و امیدوارم ایران ورزشگاه مسقف داشته باشد. بازیکنان تجربه بازی زیر باران را نداشتند و تجربه دیگری شد. ساعت بازی با درخواست بازیکنان به دلیل دمای هوا تغییر پیدا کرد و از فدراسیون تشکر می‌کنم که پیش‌بینی کردند. از افرادی که حضور داشتند و هوادارانی که در خانه از تلویزیون بازی را تماشا کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.