۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 946211

فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۲ متهم به ۵۱ فقره سرقت در شهر مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

کشف ۵۱ فقره سرقت در مشهد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ" احمد نگهبان" عنوان کرد: در پی گزارش سرقت از یک خانه مسکونی در محدوده شمال شهر مشهد، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت. 

وی افزود: در بررسی میدانی صحنه جرم توسط ماموران انتظامی مشخص شد سارقان در نبود ساکنان پس از نفوذ به داخل خانه مقادیری طلا، یک دستگاه لپ تاپ و دیگر وسایل باارزش به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را سرقت کرده اند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته با انجام تحقیقات میدانی یک متهم را در این زمینه شناسایی و وی را به همراه همدستش که یک زن جوان است در مخفیگاهشان در محدوده بولوار طبرسی شمالی دستگیر کردند. 

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی از مخفیگاه متهمان که اغتیاد به موادمخدر دارند تعداد زیادی آچارآلات، ۲ دستگاه کامپیوتر خودرو، ۲ دستگاه تلفن همراه، ۲ عدد جک خودرو، ۲ حلقه لاستیک زاپاس و تعداد زیادی لوازم خرده ریزه کشف کردند. 

سرهنگ نگهبان بیان داشت: متهمان دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده به ۲ فقره سرقت وسایل خانه، یک دستگاه موتورسیکلت و ۴۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بولوار طبرسی شمالی و جنوبی، پنجتن، گلشهر، وحید، رسالت، شفا و خواجه ربیع و فروش اموال مسروقه به یک مالخر در حاشیه شهر مشهد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی کلان شهر مشهد با اشاره به دستگیری مالخر موردنظر، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.