۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 947068

سرمربی تیم فوتبال نساجی تاکنون در دوران مربیگری خود نتوانسته مقابل تیم سابق خود به برتری دست یابد.

رحمتی به دنبال طلسم شکنی برابر استقلال

به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی رحمتی که از ابتدای فصل بیست و سوم هدایت تیم فوتبال نساجی را عهده دار شده است تاکنون نتوانسته با این تیم نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کند و این تیم با انجام ۱۱ بازی و کسب ۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

رحمتی در آسیا هم نتوانست همراه با نساجی به موفقیت دست یابد و تیم او با دو برد برابر مومبای سیتی هند و با قرار گرفتن در رده سوم جدول گروه D به کار خود در مرحله گروهی پایان داد و نتوانست جواز حضور در مرحله حذفی را به دست آورد.

رحمتی در هفته سیزدهم باید فردا سه شنبه ۲۸ آذر و در ورزشگاه آزادی تهران رو در روی تیم استقلال قرار گیرد. علاوه بر اینکه رحمتی مجدداً برابر تیم سابق خود قرار خواهد گرفت این بازی مصاف دو همبازی سابق هم به شمار می‌رود. جواد نکونام که هدایت استقلال تهران را بر عهده دارد بارها در تیم ملی همبازی رحمتی بوده است و حالا این دو بازیکن اسبق تیم ملی باید در قامت سرمربی دو تیم استقلال و نساجی رو در روی هم قرار گیرند.

رحمتی که سابقه هدایت پدیده (شهر خودرو) مشهد و آلومینیوم اراک را هم در کارنامه خود دارد، تاکنون در پنج بازی مقابل استقلال قرار گرفته است که حاصل آن سه شکست و دو تساوی بوده است. رحمتی فردا در ششمین مصاف خود برابر استقلال قرار خواهد گرفت و در اندیشه کسب اولین پیروزی خود در مقابل تیم سابق است تا علاوه بر پاک کردن رکورد منفی خود در مقابل استقلال، به اوضاع نساجی در جدول هم سروسامان دهد.

این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.