۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 947791

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی ضمن رد مذاکره با ساکت الهامی گفت: تاکنون هیچ مذاکره ای با هیچ شخصی بابت هدایت تیم نساجی نداشته ایم.

تکذیب مذاکره با ساکت برای جانشینی رحمتی

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال نساجی شامگاه سه شنبه ۲۸ آذر در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال رفت و شاگردان مهدی رحمتی با نتیجه سنگین ۴ بر صفر از میزبان خود شکست خوردند تا همچنان با ۹ امتیاز در مکان پانزدهم جدول باقی بمانند. پس از این بازی سید مهدی رحمتی از هدایت نساجی استعفا کرد.

حمیدرضا بایندریان سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی در گفت‌وگو با مهر، در خصوص استعفای رحمتی اظهار کرد: با استعفای رحمتی موافقت کرده‌ایم اما امروز با او جلسه‌ای خواهیم داشت تا در خصوص مسائل مالی با او به توافق دست یابیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون مذاکره‌ای با ساکت الهامی سرمربی حال حاضر تیم مس رفسنجان بابت هدایت نساجی شده است یا خیر، بیان کرد: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و نه تنها با الهامی بلکه با هیچ شخصی بابت هدایت نساجی صحبت نشده است.

بایندریان در ارتباط با هدایت نساجی در دیدارهای پیش رو تا نیم فصل گفت: دستیاران رحمتی با باشگاه قرارداد دارند و هدایت تیم را حداقل در دیدار هفته آینده برابر هوادار عهده دار خواهند بود اما این امکان وجود دارد که تا قبل از نیم فصل سرمربی تیم را انتخاب کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی در پایان خاطرنشان کرد: امروز جلسه هیئت مدیره بابت تصمیم‌گیری در خصوص تیم برپا خواهد شد و امیدوارم بتوانیم روزهای خوش را به نساجی بازگردانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.