در سومین روز هفدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت، «ابراهیم حاتمی‌کیا» و «رضا میرکریمی» برای تماشای مستند «احمد» به چارسو می‌روند.

«ابراهیم حاتمی‌کیا» و «رضا میرکریمی» به سینماحقیقت می‌روند

به گزارش قدس آنلاین، در سومین روز جشنواره سینماحقیقت، از فیلم احمد که یکی از کنجکاوی‌برانگیزترین آثار این دوره است، رونمایی خواهد شد. مستندی که درباره زندگی حجت‌الاسلام سیداحمد خمینی فرزند امام خمینی (ره) است.

اهمیت این سوژه و البته حضور چهره‌ای چون مصطفی رزاق‌کریمی در مقام کارگردان، سبب شده تا انگیزه‌های بسیاری نسبت به تماشای این مستند وجود داشته باشد. به همین دلیل، چهره های مختلف سینمایی، سیاسی و هنری شامگاه امشب، میهمان اکران مستند احمد در خانه جشنواره هفدهم سینماحقیقت هستند.

احمد ساعت ۱۹:۳۰ امشب در سالن ۱ پردیس چارسو برای نخستین بار رونمایی می‌شود. در این اکران، علاوه بر تعدادی از اعضای خانواده امام خمینی (ره)، سیدعباس صالحی؛ وزیر ارشاد دولت قبل، احمد مسجدجامعی، ابراهیم حاتمی‌کیا و رضا میرکریمی نیز حضور دارند. در این اکران، چهره‌های دیگری نیز حضور به هم خواهند رساند.

پیش‌بینی می‌شود احمد، یکی از پرمخاطب‌ترین مستندهای این دوره سینماحقیقت باشد که احتمالا طی سانس‌های دیگری نیز نمایش داده شود.

هفدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت، تا جمعه این هفته ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.