معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت : این نمایشگاه فرصت خوبی را برای به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها درباره مباحث هوشمندسازی وارائه تکنولوژی های جدید در حوزه مدیریت شهری را فراهم کرده است .

فرصت خوب نمایش و ارائه دستاوردهای هوشمند سازی و تکنولوژی های مدیریت شهری

به گزارش قدس خراسان، پوریا محمدیان یزدی افزود:یازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری تجهیزات پارکی مبلمان شهری و یازدهمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترافیک شهری در مجموعه‌های خود شهرداری و همچنین بخش خصوصی که با شهرداری در حال فعالیت اند دستاوردها و محصولات شان را نمایش گذاشتند.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ادامه داد: به اعتقاد من خوشبختانه فضای مناسبی ایجاد شده است که همکاران بتوانند تجربیات خویش را با یکدیگر تبادل نمایند و با توجه به مهمان‌های مختلفی که از کشورهای همجوار و شهرهای مختلف در این نمایشگاه حضور دارند، امکان آشنایی با این دستاوردها فراهم است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس ما نیز برای همکارانمان در شهرداری و معاونت عمران و حمل و نقل  طی فراخوانی اعلام شد وتعداد ۹ سازمان که زیر مجموعه معاونت عمران و حمل و نقل است ، از آن ها خواسته شد که آخرین دستاوردهایشان را  درباره مباحث  هوشمندسازی و همچنین محصولاتی را که خودشان ایجاد کرده‌اند، اعلام و ارائه نماید . محمدیان یزدی یادآور شد : این دستاوردها شامل حوزه هایی چون اتوبوسرانی و قطار شهری است .همچنین مهندسی معکوسی که روی قطعات مختلف انجام شده است و... در این نمایشگاه ارائه شد.

محمدیان یزدی با اشاره به این نکته که شهرها و شهرداری‌های مختلف می توانند از این دستاوردها استفاده نمایند، بیان داشت:بنظر من اتفاقات خوبی افتاده است وامیدوارم این گونه نمایشگاه‌ها تداوم داشته باشد و بتوانیم این اشتراکات را بیش از پیش داشته باشیم. تا شهرداری‌های دیگر بتوانند با محوریت شهر مشهد با آخرین دستاوردهای مدیریت شهری آشنا شوند.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری در ادامه از فعالیت های عمرانی انجام شده و در دست احداث خبرداد و گفت: خوشبختانه طی هفته اخیر در بحث پروژه‌های عمرانی افتتاح تقاطع چهار سطحی انجام شد که به بهره‌برداری رسید و امیدواریم که تا پایان سال نیز چهار پروژه تقاطع غیر هم سطح نیمه تمام انجام شود که خوشبختانه در این دوره مدیریت شهری به صورت جد به آنها پرداخته شده است. معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری از افتتاح چند پروژه دیگر تا ۲۲ بهمن سالجاری خبرداد و افزود:  دور برگردان شهید میرزایی، تعویض پل دهرود ،تقاطع شهید هریری، از پروژه‌هایی است که تا ۲۲ بهمن افتتاح خواهد شد. همچنین تقاطع پل سوم  تقاطع شهید فهمیده، تقاطع خیام ومیدان انقلاب کلنگ زنی آن نیز طی ۱۰ روز آینده انجام می شود و امیدواریم طی ۱۸ ماه آینده تا پایان دوره مدیریت شهری هم این پروژه‌ها را به شهر مشهد تحویل دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.