رییس پلیس راه البرز از احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج -چالوس خبر داد و از مسافران خواست در حاشیه جاده توقف نکنند.

احتمال سقوط سنگ در جاده کرج- چالوس / مسافران حاشیه راه توقف نکنند

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: باتوجه به بارش برف و کاهش دما در ارتفاعات این استان، مسافران ضمن خودداری از سفرهای غیرضرور، قبل سفر از وضعیت راه ها به ویژه جاده کرج -چالوس مطلع شوند.

وی اضافه کرد :با توجه برودت هوا و بارش برف به ویژه در مناطق کوهستانی این استان، رانندگان و مسافران با تجهیزات کامل بویژه همراه داشتن زنجیر چرخ سفر کنند.

کرمی بیان کرد: تیم های پلیس راه با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

رییس پلیس راه البرز گفت: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

پرهیز از طبیعت گردی در البرز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز نیز با توجه به تغییر شرایط جوی در این استان از مردم خواست، از طبیعت گردی در مناطق کوهستانی این استان پرهیز کنند.

" محمد باقر خلفی" اظهار کرد: در این شرایط برخی هموطنان اقدام به طبیعت گردی می کنند که سبب حوادث احتمالی می شود.

وی گفت: اکنون تیم های امدادی در مناطق مختلف استان بویژه مناطق کوهستانی به صورت آماده باش هستند.

وی افزود: تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی آماده خدمات رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز بیان کرد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب استان به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

وی گفت: مسافران در صورت نیاز امداد جاده ای با سامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.