دبیر چهارمین جشنواره ملی تئاتر «سنگر» با اشاره به مشارکت خوب هنرمندان در این رویداد گفت: برگزیدگان مرحله استانی این دوره از جشنواره ملی تئاتر «سنگر» در خراسان رضوی معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان استانی جشنواره ملی تئاتر «سنگر» در مشهد

به گزارش قدس خراسان، مرتضی اسکافی نوغانی اظهار کرد: در این دوره از جشنواره ۳۶ اثر نمایشی خراسان رضوی شامل ۲۴ اثر صحنه ای و ۱۲ اثر خیابانی از شهرستان های مشهد، تربت حیدریه، کاشمر و قوچان و برخی دیگر از شهرستانهای استان حضور یافتند.

وی بیان کرد: پس از بازبینی و بررسی آثار نمایشی توسط داوران این جشنواره شامل «کریم جشنی ، محمد ملتجی، فرشید تمری و عباس طاهری»، برگزیدگان مشخص شدند.

اسکافی اظهار کرد: نمایش صحنه ای «چه کسی جنگ را آغاز خواهد کرد» به کارگردانی یاسر موسی پور از شهرستان قوچان یه عنوان اثر برتر صحنه ای و «هفت سنگ» به کارگردانی سعید نظریان از شهرستان مشهد مقدس به عنوان اثر برتر خیابانی این جشنواره انتخاب شدند.

دبیر چهارمین جشنواره ملی تئاتر سنگر گفت: آثار برتر مرحله استانی این جشنواره به زودی در مرحله منطقه ای جشنواره مزبور که با حضور استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان و خراسان رضوی برگزار می شود و با آثار نمایش‌های استان های مزبور به رقابت خواهد پرداخت.

اسکافی اضافه کرد: داوران آثار رسیده به جشنواره منطقه ای تئاتر سنگر همان داوران مرحله استانی خواهند بود که در نیمه اول دی آثار را بررسی خواهند کرد و در نهایت منتخبین برای رقابت های کشوری معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.