با حکم یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی سید مومن حسینی به عنوان فرماندار جدید شهرستان زبرخان معرفی شد.

سید مومن حسینی فرماندار زبرخان شد

به گزارش قدس خراسان، در جلسه شورای اداری شهرستان زبرخان که صبح یکشنبه به ریاست سید هادی طباطبایی معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی در تالار شهر قدمگاه برگزار شد، سید مومن حسینی به عنوان فرماندار جدید شهرستان زبرخان معرفی و از خدمات محمد عین القضات فرماندار قبلی این شهرستان تقدیر شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی هدف از جابجایی در دولت را تقویت امید و آرزو در ملت بیان کرد و گفت: ناامیدی از رحمت خداوند نهی شده و امری ناپسند در دیدگاه اسلام محسوب می‌شود.

سید هادی طباطبایی تکلیف همگانی را نشان دادن ایران قوی در تمام عرصه‌ها بیان کرد و با اشاره اینکه در بسیاری از عرصه‌ها هم ردیف کشورهای قدرتمند و دربرخی بالاتر از آن‌ها هستیم افزود:؛دشمن تلاش می‌کند کشور را ضعیف نشان دهد و از هم اکنون توپخانه خود را به سمت انتخابات گرفته که باید با هدف قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب انتخاباتی باشکوه، با رقابت سالم و در امنیت و سلامت برگزار کنیم.

وی سید مومن حسینی را فردی کار بلد در انتخابات، حوزه سیاسی و دارای تجربه در حوزه‌های مختلف و نمایندگی شورای اسلامی شهرستان و انسانی متعهد متخصص بیان کرد و از مسئولان واهالی شهرستان زبرخان خواست کمک یار او باشند.

سید مومن حسینی که هم اکنون ریاست شورای اسلامی شهرستان نیشابور را به عهده دارد مسئولیت بخشداری و مسئول امور اجرایی حوزه سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ازدیگر مسئولیت‌های وی بوده است.

در ابتدای مراسم با هدف متبرک شدن اعضای جلسه پرچم حرم امام حسین ع و امام رضا ع بین حاضران گردانده شد.

امام جمعه قدمگاه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زبرخان، رئیس شورای اسلامی شهرستان و هاجر چنارانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی فرمانداران قدیم و جدید زبرخان از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

شهرستان زبرخان که تاکنون سه فرماندار سکان هدایت آن را به عهده گرفته‌اند با جمعیت حدود ۷۳ هزار نفر با ۴ شهر و ۵۲ روستا در مسیر بزرگراه اصلی و مابین شهرهای مشهد و نیشابور قرار دارد و در ۱۶ تیرماه سال ۱۳۹۹ به شهرستان ارتقا یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.