پنجمین جشنواره ملی حاتم در تهران برگزار شد و شرکت پالایش نفت آفتاب به عنوان شرکت برتر کشور در حوزه مسئولیت اجتماعی و برندسازی معرفی و تجلیل شد.

پالایش نفت آفتاب رتبه برتر جشنواره ملی حاتم در حوزه مسئولیت اجتماعی را کسب کرد

به گزارش واحد روابط عمومی و برندینگ شرکت پالایش نفت آفتاب؛ جشنواره ملی حاتم با حضور برخی مسئولان ارشد کشور در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
محور اصلی این دوره از جشنواره، ایجاد ساز و کاری علمی بود تا با رویکردی تشویقی و ترویجی به شناسایی نقاط بهبود سازمان‌های اقتصادی ایران بپردازد و با تعریف پروژه‎های بهبود در توسعه آنان بکوشد.
ایجاد سازمان‎ها با ساختارهای توسعه یافته در محیط داخلی و پیرامونی خود و امکان پیوستن با اقتدار به زنجیره ارزش جهانی از مهم‌ترین اهداف جشنواره ملی حاتم بوده و ایجاد بستری پویا برای ذینفعان حوزه تولید و تجارت از طریق هم‎افزایی به منظور رفع موانع توسعه پایدار در طراز جهانی و ایجاد مزیت رقابتی را می‎توان از جمله چشم‎اندازهای این دوره از جشنواره دانست.
همچنین راهبرد کلیدی جشنواره استفاده از تجربیات ملی و بین المللی در حوزه برندسازی اقتصادی و ایجاد سازمان‌های مولد و ارزش‌آفرین در فرآیند ایجاد تولید ناخالص ملی با ارزش افزوده بالا بوده است که شرکت پالایش نفت آفتاب توانست در این دوره از جشنواره در حوزه مسئولیت اجتماعی و برندسازی اقتصادی فراگیر در سطح جامعه رتبه برتر کشور را کسب کند و مورد تجلیل قرار گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.