۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 949672

رئیس سازمان آتش نشانی یزد از اطفای بیش از ۸۰۰ مورد حریق ضایعات خبر داد.

یزد در آتش ضایعات می‌سوزد

به گزارش قدس آنلاین، سعید پاک‌سرشت در خصوص جزئیات این خبر گفت: در ۹ ماه گذشته تیم های عملیات اطفا حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد به ۸۵۳ مورد عملیات اطفا حریق ضایعات اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه که عملیات های اطفا حریق ضایعات در صدر عملیات های این سازمان قرار دارد گفت: حریق انباری های ناایمن دپو ضایعات هشداری جدی برای ایمنی شهر محسوب شده و ساماندهی این مراکز با در راس دستور کار سازمان متولی قرار گیرد.

رئیس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با تاکید بر رشد چشمگیر حریق ضایعات در سال‌جاری نسبت به سال قبل افزود: با توجه به مجاورت فعلی برخی از این انبار دپو ضایعات با منازل مسکونی و خطر گسترش حریق در مواقع آتش سوزی به منازل مسکونی ضروری است که ساماندهی مراکز جمع‌آوری ضایعات و هدایت آنها به خارج از شهر بدون فوت وقت صورت گیرد.

وی با اشاره به عمدی بودن بسیاری از این حریق‌ها گفت: برای تفکیک ضایعات و نظارت بر عملکرد این مراکز باید از سوی اتحادیه‌ مربوطه انجام شود.

پاک‌سرشت در پایان عنوان کرد: برای اطفاء حریق ضایعات تنها باید از آب که مایه ارزشمندی خصوصا در شهر کویری یزد است استفاده کرد در حالی که با کمبود آب مواجه هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.