رژیم صهیونیستی با پهپاد مناطقی در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش قدس آنلاین، منابع لبنانی از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

بر اساس این گزارش، پهپاد رژیم صهیونیستی مناطقی را در اطراف شهرک «میس الجبل» هدف قرار داد.

همزمان ارتش رژیم صهیونیستی با سلاح سنگین از مرکز «المطله»، شهرک «کفرلا» در جنوب لبنان را گلوله باران کرد.

همچنین «وادی حامول» در جنوب لبنان هم هدف حمله پهپادی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این حملات در حالی صورت می گیرد که روز گذشته، حزب الله لبنان چندین عملیات علیه مواضع رژیم صهیونیستی و مرکز تجمع نظامیان آن انجام داد و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.

روز گذشته،حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه نظامی «بیت هیلل» واقع در شرق «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی را با موشک هدف قرار داده است.

حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر روز گذشته اعلام کرد که محل تجمع نظامیان رژیم اشغالگر در نزدیکی پادگان «میتات» را با سلاح‌های مناسب، مستقیم و دقیق هدف قرار داده است.

در ادامه این بیانیه نیز آمده است که محل تجمع نظامیان صهیونیست در موضع نظامی «برکه ریشا» بمباران شده است.

در همین راستا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که در نتیجه حملات از خاک لبنان، صدای چند انفجار شدید در منطقه الجلیل غربی شنیده شده است.

رسانه‌های صهیونیستی صبح دیروز نیز اعلام کردند که دو شهرک صهیونیست نشین «دوویو» و «متات» در منطقه الجلیل اشغالی از جنوب لبنان با موشک و راکت هدف قرار گرفت.

شورای شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی روز یکشنبه اعلام کرده بود که به دلیل تداوم حملات حزب‌الله، تمامی راه‌ها و ورودی‌های شهرک‌های صهیونیست نشین بسته شده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.