حامیان فلسطین در آمریکا در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه راه‌های منتهی به ۲ فرودگاه در نیویورک و لس‌آنجلس را بستند.

تظاهرات حمایت از فلسطین در آمریکا/ ۶۲معترض بازداشت شدند

به گزارش قدس آنلاین، حامیان فلسطین در آمریکا در اعتراض به جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه دست به تظاهرات زدند.

این افراد با به دست‌گرفتن بنرهایی خواهان پایان جنگ در غزه شدند و در حرکتی اعتراضی مسیر منتهی به فرودگاه «جان اف کندی» نیویورک را بستند.

استیو برنز سخنگوی اداره بندرهای نیویورک و نیوجرسی اعلام کرد که در این جریان این حرکت اعتراضی ۲۶ نفر از تظاهرات‌کنندگان بازداشت شده‌اند.

همچنین در اقدامی مشابه، معترضان آمریکایی مسیر منتهی به فرودگاه لس‌آنجلس را بستند. پلیس آمریکا در واکنش به این تظاهرات نیز ۳۶ نفر را بازداشت کرد تا مجموع افراد بازداشتیِ این ۲ تظاهرات به ۶۲ نفر برسد.

گفتنی است رژیم صهیونیستی در نتیجه حمایت‌های دولت آمریکا، به بمباران غزه و کشتار مردم بی‌گناه این باریکه ادامه می‌دهد. واشنگتن تاکنون چندبار مانع از تصویب قطع‌نامه آتش‌بس فوری در غزه در شورای امنیت سازمان ملل متحد شده و با وتوی این قطع‌نامه‌ها راه را برای ادامه کشتار فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی هموار کرده است. از سوی دیگر دولت آمریکا با تجهیز ارتش رژیم صهیونیستی با انواع تسلیحات، به افزایش توان رژیم صهیونیستی در کشتار غیرنظامیان کمک کرده و بدون شک در تمامی جنایت‌های این رژیم علیه فلسطینیان سهیم است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.