وزیر آموزش و پرورش گفت: مشارکت مردم با دولت سیزدهم بیش از ادوار گذشته بود که نشان از مردمی بودن این دولت دارد.

وزیر آموزش و پرورش: مشارکت مردم با دولت سیزدهم بیش از ادوار گذشته است

رضا مراد صحرایی روز جمعه در مراسم بهره برداری از ۱۰ باب زمین چمن مصنوعی شهرستان خدابنده در استان زنجان، افزود: بومی بودن دولت سیزدهم یکی از شاخص های مهم به شمار می رود که منجر به جلب مشارکت حداکثری مردم در تمامی صحنه ها شده است.
وی اضافه کرد: هم اکنون مشارکت خیرین در حوزه آموزش و پرورش از دولت پیشی گرفته است و ما نیز باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.
صحرایی ادامه داد: اولویت آموزش و پرورش نیز تامین اعتبار مورد نیاز برای پروژه های خیرساز است.
وی توسعه فضای ورزشی را بسیار مهم دانست و گفت: احداث چمن های مصنوعی در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.
وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: یک هزار و ۸۲۷ زمین چمن مصنوعی در حال ساخت و تکمیل است و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری آنها را به بهره برداری برسانیم.
کیومرث هاشمی افزود: ساخت این زمین چمن های مصنوعی نیاز به بودجه کلان ندارد و بسیار زودبازده است.
وی بیان کرد: همچنین با توجه به شرایط آبی کشور، ساخت چمن های مصنوعی جایگزین مناسبی برای توسعه فوتبال است.
وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: فوتبال ورزش پرمخاطب در اقصی نقاط کشور است و زمین چمن مصنوعی به توسعه و رونق این ورزش به ویژه در نقاط کم برخوردار کمک شایانی می کند.
دور دوم سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان زنجان از امروز آغاز شده است.
در این سفر قرار است یک هزار و ۹۵ پروژه و پنج هزار و ۸۵۷ واحد مسکونی( نهضت ملی،‌حمایتی و ...) جمعا به ارزش ۳۰۰ هزار میلیارد ریال افتتاح شود.
مهمترین این پروژه ها احیا و افتتاح هشت واحد صنعتی وتولیدی بزرگ استان شامل آندیا فولاد،‌ فولاد آسین ابهر،‌ شیشه زنگان و سرجین بافت به ارزش ۴۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال،‌ افتتاح پنج هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی با ۲۳ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار و ۳۱ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی با ۲ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.
برنامه حضور آیت الله رییسی رییس جمهور در استان زنجان در این سفر استانی با توجه به وقوع حادثه تروریستی در کرمان و شهادت و مصدومیت هموطنان،‌کمی تغییر کرد و برنامه دیدار عمومی رئیس جمهور به روز شنبه موکول شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.