اطلاعات ارائه شده از سوی مرکز پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که از ۷ اکتبر تا ۸ دسامبر ۲۰۲۳ مناطق مختلف جهان شاهد بیش از ۷۵۵۷ تظاهرات علیه این رژیم بوده و این در حالی است که در این مدت زمان تنها ۶۰۲ تظاهرات در حمایت از اشغالگران برگزار شده است.

تظاهرات‌ ضد صهیونیستی ۱۲ برابر بیشتر از تجمعات حامیان اسرائیل است

این اعداد تاکیدی بر واقعیت انزوای رو به افزایش رژیم صهیونیستی است که پیش از این برخی مسئولان این رژیم نیز بر آن تاکید کردند. چناچه نفتالی بنت، نخست‌وزیر سابق رژیم اشغالگر چندی پیش گفت: شرایط بین‌المللی ما خوب نیست، افکار عمومی جهان هم اکنون به نفع ما نیست و مشاهده محتواهای حامی فلسطینیان و حماس ۱۵ برابر مشاهده محتواهایی است که از اسرائیل حمایت می‌کنند.
اما در این خصوص آویگدور لیبرمن، رئیس حزب اسرائیل بیتنا اعتقاد دارد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی ۳ ماه این رژیم را در شرایط وخیمی گرفتار کرده است. وی در این باره گفت: اسرائیل شاهد این حد از فروپاشی داخلی و انزوای خارجی نبوده است.
تظاهرات‌های حمایتی از مردم مقاوم فلسطین و مخالفت با تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در مناطق مختلف جهان که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد. شرکت کنندگان در این تجمعات اعتراضی خواستار بازگشایی گذرگاه رفح و صدور مجوزهای لازم برای ورود کمک‌های بشردوستانه از جمله غذا، دارو، آب آشامیدنی و دیگر نیازهای اساسی به نوار غزه شده‌اند. معترضین همچنین بر محاکمه مقامات رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب قتل عام و تجاوزات مستمر علیه ملت فلسطین که از ۹۰ روز گذشته ادامه دارد تاکید کردند. بر اساس اعلام ماجد الزیر رئیس شورای روابط سیاسی اروپا و فلسطین اعلام کرد بیش از ۵ هزار تظاهرات و تجمع در حمایت از غزه و فلسطین ثبت شده که در بیش از ۴۰۰ شهر اروپا برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.