شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که سامانه‌های پدافندی پیشرفته ارتش این رژیم قادر به دفع حملات موشکی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی نیستند.

شبکه صهیونیستی: گنبد آهنین قادر به رهگیری موشک‌های حزب‌الله نیست

 شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اذعان کرد: ارزیابی‌های ارتش حاکی از آن است که حزب‌الله در حملاتش از موشک‌های «کورنت EM» با برد هشت تا ۱۰ کیلومتر استفاده کرده است.

این شبکه اعلام کرد که سامانه‌های پر سر و صدای «گنبد آهنین» به دلیل شکل خط حرکت این موشک‌ها، قادر به مقابله نیستند؛ چراکه خط حرکت آنها مستقیم است نه قوس دار.

این شبکه همچنین گزارش داد: «کورنت EM» ساخت روسیه است و تفاوت آن با کورنت معمولی در برد آن است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.