سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که این باشگاه روزهای سرنوشت‌سازی را پشت سر می‌گذارد و تکلیف سرمربی سرخ‌پوشان مشخص نیست، به سفر رفته است!

در روزهای سرنوشت‌ساز پرسپولیس، افشین پیروانی کجاست؟

 بعد از تساوی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، سرخ‌پوشان با یک خبر شوکه کننده و البته تکراری مواجه شدند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم در نشست خبری اعلام کرد از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و به هیچ وجه راضی به برگشت نیست. اگرچه ابتدا باشگاه با این موضوع مخالفت کرد اما در نهایت بعد از جدیت گل‌محمدی، سرانجام تصمیم گرفته شد با جدایی وی بعد از ۴ سال حضور در این تیم، موافقت شود.

در این شرایط سخت، خبری از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده که می‌تواند از خبر اول شوکه کننده‌تر باشد. افشین پیروانی مدیر (سرپرست) تیم بعد از بازی با مس رفسنجان جدا از سایر اعضای تیم و زودتر از آنها با یک پرواز به تهران بازگشته است. با پیگیری خبرهای ایرنا مشخص شد علت بازگشت زود هنگام مدیر قرمزها این بوده که وی بلافاصله بعد از این بازی آماده سفر به یکی کشورهای قاره آمریکا بوده است.

این اقدام تعجب برانگیز مدیر تیم فوتبال پرسپولیس حالا باعث خشم مدیریت باشگاه شده است. آنها معتقد هستند پیروانی در این روزها که گل‌محمدی استعفا داده، برای حل و فصل این ماجرا درکنار آنها نبوده است. از طرفی وی مسئول نقل و انتقالات زمستانی است، اما در این شرایط حساس و سرنوشت‌ساز راهی مسافرت خارج از کشور شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.