مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: مکتب اسلام، رمز شکست دشمن است و وصیت نامه شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی هیچ گاه روی طاقچه قرار نخواهد گرفت.

مکتب اسلام رمز شکست دشمن است

به گزارش قدس خراسان، حسین شرافتی بعدازظهر جمعه در مراسم گرامیداشت شهدای مهاجر افغانستانی در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در حسینیه هراتی‌ها اظهار کرد: بیش از صد نفر بی گناه در حادثه تروریستی کرمان شهید شدند و این نشان دهنده ترس دشمن از جبهه مقاومت است و دشمن بداند ما هیچ گاه سنگر را خالی نمی‌کنیم.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی به رشادت و مبارزات حاج قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: این فرمانده شجاع و خستگی ناپذیر فرهنگ مبارزه با دشمنان را در کل منطقه توسعه داد و داعش را زمین گیر کرد. دشمن با حرکت تروریستی کرمان قصد داشت در دل عاشقان حاج قاسم سلیمانی ترس و وحشت ایجاد کند اما هرگز به هدف خود نمی‌رسد.
وی ادامه داد: هدف و طراحی اسرائیل از جنگ غزه این بود که سریع به اهداف خود برسد و غزه را متصرف کند اما شاهد بودیم و به اهداف خود نرسید.
شرافتی بیان کرد: به دنبال به آتش کشاندن غزه بودند اما شاهد بودیم خودشان آتش گرفتند و در آتش عملشان خواهند سوخت.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی به جایگاه رهبر انقلاب اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: سیاست‌ها و بیانات رهبر معظم ایران نشان دهنده مسیر و راه پیشرفت ایران است و تمام وصیت حاج قاسم این بود که پشت رهبر را خالی نکنید.
وی اظهار کرد: مکتب اسلام، رمز شکست دشمن است و وصیت نامه شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی هیچ گاه روی طاقچه قرار نخواهد گرفت و مسیرشان ادامه دارد.
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.