مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: وصیت‌نامه سردار سلیمانی را می توان صحیفه‌ای در عرصه مقاومت دانست، اکنون هر سطر از وصیت‌نامه این شهید گرانقدر، می‌ تواند گره‌گشای بخشی از مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی جامعه باشد. 

وصیت‌نامه سردار سلیمانی صحیفه‌ای در عرصه مقاومت است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی حجت‌ الاسلام علی‌اکبر سبزیان روز سه شنبه در مراسم خوانش وصیت‌نامه سردار سلیمانی در مشهد اظهار کرد: وصیتنامه سردار دلها عصاره زندگی ۶۰ سال زندگی فردی است که در بطن جمهوری اسلامی ایران پرورش یافته است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اضافه کرد: با خواندن وصیت نامه این سردار شهید علاوه بر روحیه جهادی و انقلابی حاج قاسم با روحیه لطیف، انسانی و دیرآشنای او نیز آشنا می‌شویم.

وی بیان کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب‌اسلامی، حاج قاسم را باید مانند اسطوره‌ها و معصومین معرفی کرد، بنابراین رسالت مسوولین فرهنگی در راستای معرفی سردار سلیمانی نیز با این سخن مقام معظم رهبری مشخص می‌شود.

سبزیان تاکید کرد: حاج قاسم فردی برخاسته از روستایی دورافتاده و محروم در کرمان بود که برای رفع برخی از مشکلات خانواده پا به شهر کرمان می‌گذارد و بعدها تبدیل به فردی می شود که اسطوره دوران خود نام می‌گیرد و مراسم تشییع او تبدیل به یکی از بزرگترین مراسمات دنیا می‌شود.

در پایان این مراسم کتاب "یک و بیست" اثر علیرضا سکاکی توسط ماریه رحیمی، معرفی شد. علیرضا سکاکی کتاب "یک و بیست" را با موضوع روایتی از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به رشته تحریر درآورده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.