وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان یزد سفر کرد.

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان یزد

به گزارش قدس آنلاین، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان یزد ضمن حضور در یادواره شهیدان مهدی فتوحی اردکانی و میرزا علی علیمحمدی در شهر اردکان و دیدار با خانواده شهید فتوحی از موزه ایثار و شهادت این شهر نیز بازدید کرد. همچنین بازدید از تالار مرکزی یزد از دیگر برنامه های سفر وزیر به استان یزد بود.

وی با حضور در یادواره شهیدان میرزاعلی علی‌محمدی و مهدی فتوحی در این شهرستان اظهار کرد: شهدا چراغ راه هدایت و ستارگان درخشان انقلاب اسلامی هستند که علاوه بر هدایتگری ملت ایران، الگوی مقاومت برای تمام آزادیخواهان جهان شدند.

وی اقتدار امروز ایران اسلامی را در گرو مقاومت و فرهنگ ایستادگی در برابر مستکبران دانست و افزود:‌ شهدا با نثار خون پاکشان نهال مقاومت را آبیاری کردند و امروزه این مهم به فرهنگی مستحکم و پایدار در جهان اسلامی تبدیل شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با بیان این‌که دشمنان ایران اسلامی هموار سعی دارند با فتنه و توطئه‌های شوم بین افراد جامعه اسلامی دو قطبی و دو دستگی ایجاد کنند، گفت: تنها راه مقابله با دشمنان در عصر حاضر دشمن شناسی، ترویج فرهنگ ایثار و تبعیت محض از ولایت فقیه است.

اسماعیلی با اشاره به ضرورت دشمن شناسی در جنگ ترکیبی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی با دلارهای کثیف خود لشکر رسانه‌ای خود را در برابر ملت ایران قرار داده و بنا دارد با دروغگویی انسجام درونی ایران برهم بزند، که خوشبختانه نسل جوان ایران که شاید هیچ خاطره‌ای از هم دفاع مقدس ندارند، همچون رزمندگان آن دوران در برابر دشمنان ایستاد و جانفشانی می‌کنند.

وی حمله تروریستی کرمان و شهادت سردار رشید اسلامی شیهد «سیدرضی موسوی» را از جمله نشانه‌های افکار پلید و سیاه دشمنان دین و نظام اسلامی دانست و بیان کرد: دشمنان باید بدانند که مکتب حاج قاسم شکست ندارد چون شهادت دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت کشتار مردم مظلوم غزه توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی نیز خاطرنشان کرد:‌ تعداد شهدا به بیش از ۲۲ هزار نفر رسیده که بیش از ۱۲ هزار نفر از آنان زنان و کودکان هستند اما مردم مقاومت می‌کنند و فرزندان مقاومت تمامی معادلات منطقه را به هم ریخته‌اند، امروز استکبار جهانی، آمریکا و انگیس به صورت مستقیم وارد جنگ با جبهه مقاومت شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.