یادواره سرداران و پنج شهید گمنام دانشگاه یزد دوشنبه شب با حضور جمعی از دانشجویان و مسئولان در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

یادواره شهدای گمنام دانشگاه یزد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، در این یادواره که جمعی از خانواده‌های شهیدان نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام مهدی یادگاری از مدرسان حوزه و دانشگاه به تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهیدان گفت: تلاس برای احیاء آرمان‌های شهیدان با برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌ها نقش موثری در انتقال آنها به نسل جوان دارد.

وی اظهار کرد: دانشگاهیان باید در قالب جهاد تبیین مروج آرمان های شهیدان انقلاب اسلامی باشند و ماموریت خود را با جدیت در مراکز آموزش عالی انجام دهند، زیرا همه در قبال شهدا مسئولیت داریم.

یادگاری در خصوص تهدید نرم و توطئه فرهنگی و ترکیبی دشمنان نیز گفت: یکی از راه‌های مهم برای شکست دادن برنامه های دشمنان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و حرکت در مسیر اهداف و آرمان الهی آنهاست و باید در این ارتباط دانشگاه پیشگام باشد.

همچنین سردار عبدالفتاح اهوازیان از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس برخی از ایثارها و جانفشانی های شهیدان را روایت کرد، ذکر مصائب اهل بیت (ع) و برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب و چند برنامه فرهنگی و هنری از دیگر برنامه های فرهنگی این یادواره بود

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.