۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
کد خبر: 873215

پدر شهید مصطفی احمدی روشن از دانشمندان شهید هسته‌ای کشور گفت: ترسیم اهداف و آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی از مصادیق بارز جهاد تبیین است.

ترسیم آرمان‌های شهدا مصداق جهان تبیین است

به گزارش قدس آنلاین، رحیم احمدی روشن روز سه‌شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در یادواره ۲۲ شهید سادات شهرستان بافق افزود: ترویج ارزش هایی که در وصایای شهیدان به آنها پرداخته شده است، مناسبت‌ترین گام برای جهاد تبیین و پیشگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های فرهنگی است.

وی با تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در باره اهمیت و نقش جهاد تبیین به خصوص توسط نخبگان و نهادهای فرهنگی و آموزشی ادامه داد: برای پیروزی در جنگ فرهنگی و ترکیبی که همه مقدسات را مورد هجمه قرار داده باید از فرهنگ شهادت بهره گرفت.

ترسیم آرمان‌های شهدا مصداق جهان تبیین است

احمدی روشن بیان کرد: جامعه اسلامی و انقلابی ایران برای مردان و زنان فرصت رشد را فراهم آورده است و باید با تحصیل و کسب مدارج علمی و تخصص های موردنیاز جامعه همراه با رعایت ارزش‌های دینی رسالت خود را در قابل کشور به انجام برسانند.

وی در ادامه بیان کرد: مادران و پدران باید در این شرایط به دلیل تهدید نرم استکبار جهانی بیش از گذشته برای فرزندان خود روشنگری کنند و به آنان یادآور شوند که ما از چه مرحله‌ای عبور کردیم و وارد چه مرحله‌ی حساسی شده‌ایم.

پخش کلیپ، مداحی، دکلمه و سخنرانی از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

شهرستان بافق ۲۵۶ شهید، ۸۰ آزاده و ۴۰۰ جانباز تقدیم انقلاب کرد و مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.