رئیس شورای شهر اهواز در نامه ای خطاب به فرماندار خواستار برخورد قانونی با دو عضو شورای شهر اهواز به علت غیبت‌های مکرر شد.

سلب عضویت در انتظار دو عضو شورای شهر اهواز

به گزارش قدس آنلاین، رئیس شورای شهر اهواز در نامه ای خطاب به فرماندار اهواز خواستار برخورد قانونی با دو عضو شورای شهر اهواز به علت غیبت‌های مکرر شد.

طبق این نامه عادل شیشه‌گری و حجت الله زارع زاده شش جلسه به صورت متوالی در جلسات شورای شهر اهواز حضور نیافته اند.

بر اساس قانون اگر عضوی در جلسات شورای شهر به صورت متوالی ۶ جلسه غیبت داشته باشد برای سلب عضویت به هیات حل اختلاف استان معرفی می شود تا درباره وی تصمیم گیری شود.

شیشه گری و زارع زاده به همراه  حمید دغاغله، محمدحسین ملایی زمانی، سیاوش محمودی و علی‌مدد هاشم‌پور  به عنوان حامیان شهردار با غیبت در ۹ جلسه اخیر شورا تلاش می‌کنند تا جلسه را از حد نصاب بندازند تا برای برکناری شهردار رای گیری نشود چهار نفر دیگر به صورت دوره ای در جلسات حاضر شدند تا شامل ۶ جلسه غیبت متوالی نشوند.

با توجه به نارضایتی مردمی از روند خدمات رسانی شهرداری و تحت فشار افکار عمومی، کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز دو هفته پیش ، رضا امینی را واجد شرایط قانونی تصدی شهرداری اهواز ندانست و طرح برکناری وی را تصویب کرد.

فرماندار اهواز تا به امروز واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است پیگیری های خبرنگار فارس هم برای پاسخگویی وی تا این لحظه ثمری در پی نداشته است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.