فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در یکی از بنادر تجاری استان، هفت دستگاه کانتینر گازوئیل قاچاق با اظهارنامه روغن پایه را پیش از صادرات کشف و توقیف کردند.

کشف هفت کانتینر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین، سرتیپ دوم علی‌اکبر جاویدان روز دوشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد صادرات مقادیر زیادی فرآورده‌های یارانه‌ای تحت اظهار کالای مجاز مشروط (روغن پایه) به مقصد کشورهای حوزه خلیج‌فارس مطلع شدند و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند که در بررسی‌های میدانی مشخص شد تعداد هفت دستگاه کانتینر با اظهارنامه روغن پایه در محل و آماده صادرات است.

رییس پلیس هرمزگان اضافه کرد: پس از نمونه‌برداری از محموله‌ها مشخص شد محموله کانتینرها ترکیب نفت و گاز - نفت سفید است که در بازرسی دقیق صورت گرفته، در مجموع ۱۶۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی ارزش این محموله نفتی را بنابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۵۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق این محموله‌ها ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.