رییس هیأت بازرسی انتخابات مشهد گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۱۴ حوزه انتخاباتی و ۲۳ منطقه شهر مشهد برگزار می‌شود.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۴ حوزه انتخاباتی مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مشهد، حسن کاظمی در جلسه هماهنگی با سر بازرسان انتخابات در محل فرمانداری شهرستان مشهد اظهار کرد: باتمهیدات صورت گرفته انتخابات در ۱۴ حوزه انتخاباتی و۲۳ منطقه در مشهد مقدس یازدهم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان مشهد گفت: با توجه به اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات صورت گرفته است.

وی افزود: طی جلسات مستمر با بازرسان و سر بازرسان حوزه‌ها بر جهاد تبیین و استفاده از کلیه ظرفیت‌ها برای حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید شده است.

کاظمی بیان کرد: جلسات آموزش بازرسان و عوامل اجرایی حوزه‌های انتخاباتی در حال انجام است و انتخاب و ساختار حوزه‌ها مشخص شده است.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان مشهد ضمن تشریح وظایف بازرسان انتخابات بر عمل مطابق قانون و برگزاری انتخابات سالم و حضور عوامل اجرایی انتخابات در جلسات هماهنگی در محل فرمانداری شهرستان مشهد تاکید کرد.

وی از مدیران مناطق خواست نسبت به معرفی بازرسین و شروع فرایندها اقدام کنند.

کاظمی در پایان به ماده ۲۸ انتخابات اشاره کرد و گفت: بازرسان مسؤول حسن انجام انتخابات هستند و باید بر اساس قانون رفتار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.