تولیت آستان مسجد مقدس جمکران گفت: خدای متعال به ما توفیق داده تا با عمر، فکر، خلاقیت، مال و جانمان خدمتگذار جشن بزرگ نیمه شعبان باشیم و بابت این نعمت بسیار بزرگ و عظیم سپاسگذاریم.

خدمتگذاری در جشن نیمه شعبان توفیق الهی و سبب ناخرسندی دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی اکبر اجاق‌نژاد بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از فعالین مردمی نیمه شعبان که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خدمتگذاران خالص حضرت ولی عصر(عج) در ایام نیمه شعبان، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که به ما عنایت کرد و اجازه داد تا برگزار کننده مراسم باشکوه ولادت حضرت حجت، امام زمان(عج) باشیم و این توفیق بزرگی است که به ما عنایت شده است.

وی ادامه داد: خدای متعال به ما توفیق داده تا با عمر، فکر، خلاقیت، مال و جانمان خدمتگذار جشن بزرگ نیمه شعبان باشیم و بابت این نعمت بسیار بزرگ و عظیم سپاسگذاریم.

 تولیت آستان مسجد مقدس جمکران با اشاره  به اهمیت خدمت رسانی در ایام نیمه شعبان تصریح کرد: دشمنان از این کار شما در ایام نیمه شعبان ناخشنود و ناراحت هستند و در فضای مجازی علیه شما و کار بزرگتان تبلیغ می کنند.

اجاق‌نژاد، عنوان کرد: کار دشمن به واسطه داشتن کینه از امام زمان(عج) و نظام اسلامی است و نشان می‌دهد کار شما نورانی و عالی است و باید با قدرت و تمام توان و امکاناتی که دارید ثابت قدم به انجام آن بپردازید.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ما در مسجد مقدس جمکران خادم شما خدمتگذاران حضرت ولی عصر(عج) از هر کجای عالم که مشرف شدید هستیم و در حد توان از حرکت شما حمایت می کنیم، خاطرنشان کرد: امسال با همت جمعی نیمه شعبانی با عظمت، نورانی و پرتوفیق را برگزار کرده و رضایت حضرت ولی عصر(عج) و زائرانش را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.