مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: طرح نظارتی اصناف ویژه ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ با فعال شدن تیم‌های نظارتی در این کلانشهر از امروز، دوم بهمن ماه آغاز شد.

طرح نظارت بر اصناف مشهد ویژه ماه رمضان و نوروز آغاز شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این طرح با هدف الزام واحد های صنفی به درج قیمت و صدور صورتحساب، تشدید بازرسی و نظارت در سطح شهر مشهد، مجتمع‌های تجاری و مراکز عرضه کالاهای اساسی برای ارائه بهتر خدمات به مجاورین و رسیدگی به شکایات در اسرع وقت و افزایش تیم‌های بازرسی اجرا می‌شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: طرح نظارتی اصناف ویژه ماه رمضان و نوروز در سه بخش پیشگیری، مجاوران و زائران اجرا می‌شود و تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی تشدید بازرسی و نظارت ویژه در حوزه کانال‌های اساسی، سلامت و امنیت غذایی در ایام پیش از شروع ماه مبارک رمضان و اجرای گشت‌های مشترک در نوبت عصر به جهت نظارت بر مراکز عرضه غذا، افزایش نظارت بر وضعیت بازار در مراحل تامین و توزیع کالا و ارائه خدمات در ماه رمضان، نظارت ویژه در خصوص عرضه و توزیع ارزاق عمومی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خرید را از دیگر اهداف این طرح عنوان کرد.

صیادی ادامه داد: مراکز عرضه مستقیم کالا نیز برای عرضه ۲۰ قلم کالای اساسی با اولویت مواد غذایی، مرغ و گوشت، لبنیات، میوه و تره بار نیز در آستانه ماه مبارک رمضان فعال می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.