معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: استحکام نظام جمهوری اسلامی نسبت به گذشته بیشتر شده است و این مساله باید در «دهه فجر» تبیین شود.

معاون استاندار اصفهان: استحکام‌ نظام اسلامی در «دهه فجر» تبیین شود

به گزارش قدس آنلاین؛ محمدرضا جان نثاری روز دوشنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان افزود: پس از فتنه سال گذشته که دشمنان بدنبال براندازی بودند؛ نظام جمهوری اسلامی به اراده خداوند و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم همچنان با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: دهه فجر فرصت کلیدی برای این است که نشان دهیم مردم ما نه خسته شده‌اند و نه از نظام اسلامی رویگردان هستند.

معاون استاندار اصفهان گفت: نسل‌های ما باید بدانند که انقلاب نه ارزان و نه فوری بدست آمده بلکه خون‌ بسیاری از مردم جاری شده تا این نهضت به پیروزی رسیده است.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی؛ حاکمیت را ذیل حاکمیت خداوند تشکیل داد و این تنها حکومت در عالم است که این خصوصیت را دارد.

به گفته وی؛«مردمی سازی» باید بعنوان یک گفتمان مهم در برنامه‌های ایام الله دهه فجر پیاده‌سازی و اجرا شود.

معاون استاندار اصفهان افزود: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با اولویت «هویت و اقتدار ملی» در دهه فجر هنرمندانه تبیین شود.

وی با بیان اینکه سطح کیفیت برنامه‌های دهه فجر امسال بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی حرکتی بی‌بدیل در جهان بود، از این رو بر امتداد و گرامیداشت این راهِ روشن تأکید داریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای گرامیداشت دهه فجر باید عملیاتی، متمرکز، دقیق، موثر و توام با «جهادِ تبیین» باشد.

جان‌نثاری با بیان اینکه مسوولیت برگزاری شایسته برنامه‌های دهه فجر با فرمانداران و ستادهای هر شهرستان است، افزود: همه نهادها و اقشار مردم باید در اجرای برنامه‌های این مناسبت ملی نقش‌آفرینی کنند.

وی تاکید کرد: لازم است گرامیداشت ۱۲ بهمن، گلباران مزار شهیدان و راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه و معنادار برگزار شوند، همچنین تبلیغات محیطی، آذین‌بندی محلات، ادارات و جشن‌های محلی نیز در دستور کار قرار بگیرد.

در این جلسه اعضای شورای برنامه‌ریزی و گرامیداشت دهه فجر استان به بیان ظرفیت‌ها، پیشنهادها و راهکارها برای برگزاری شایسته این رویداد ملی و تاریخی پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.