مدیر منطقه ۳ شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه کمربندی حریم راه‌آهن قم با ۲۰ هزار متر مربع مساحت در سال آینده گفت: این پروژه باهدف دسترسی مناسب مراجعه‌کنندگان به گمرک و کاهش بار ترافیکی بلوار شهید خداکرم با پیش‌بینی اولیه ۱۲۰ میلیارد ریالی اجرایی می‌شود.

آغاز پروژه کمربندی راه‌آهن قم در سال ۱۴۰۳

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد روحانی ‌وزیری شب گذشته در نشست پاسخگویی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به مطالبات مردم منطقه ۳ قم که در مسجد حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری پروژه‌های متعددی در این منطقه صورت گرفت که برخی از این پروژه‌ها در حال اجراست.

وی افزود: یکی از پروژه‌های شاخص منطقه۳، بهسازی، زیرسازی و روکش آسفالت بلوار شهید خداکرم بود.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: یکی از پروژه‌های بزرگ منطقه که از ابتدای سال آینده عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد، پروژه کمربندی حریم راه‌آهن است.

وی ادامه داد: این پروژه مساحتی بالغ‌بر ۲۰هزار مترمربع دارد و ۱۲۰ میلیارد ریال پیش‌بینی اولیه این پروژه است و این کار باهدف دسترسی مناسب مراجعه‌کنندگان به گمرک و کاهش بار ترافیکی بلوار شهید خداکرم اجرایی می‌شود.

روحانی وزیری به اجرای پروژه لوله‌گذاری انتقال آب‌های سطحی خیابان شهید بافقی اشاره کرد و گفت: این پروژه از اقدامات بسیار مهم منطقه۳ بوده که در فصل بارندگی دچار آب‌گرفتگی می‌شد که هم‌اکنون این موضوع برطرف شده است.

وی افزود: پروژه عملیات زیرسازی و آسفالت مسیر بلوار شهید سلیمانی و اصلاح مسیرهای ورودی به بلوار شهید سلیمانی ازجمله پروژه‌های انجام شده است که باهدف جلب رضایت مردم و تسهیل در عبور و مرور، پوشش و زیرسازی روکش آسفالت معابر و خیابان‌های منطقه۳ صورت گرفت.

وی در پایان گفت: تشییع و تدفین شهید گمنام در یکی بوستان‌های این منطقه نیز از فعالیت‌های فرهنگی مجموعه با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم بود که زینت‌بخش این منطقه شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 0
    قم یکی ازپایگاه های معنوی ایران.