عضو شورای بخش رخ تربت حیدریه گفت: محور اسدآباد بخش رخ تربت حیدریه به فریمان جای اینکه به عنوان یک فرصت دیده شود، اما به سبب عدم تخصیص اعتبارات لازم و بی توجهی‌های صورت گرفته به یک تهدید تبدیل شده است.

محور اسدآباد بخش رخ تربت حیدریه به فریمان به یک تهدید تبدیل شده است

به گزارش قدس خراسان، عبدالرضا خوانساری اظهار کرد: جاده پرمخاطره اسدآباد به فریمان به عنوان یک شاهراه ارتباطی در جلگه رخ تربت حیدریه محسوب می‌شود اما متاسفانه هرساله شاهد تصادفات زیاد منجر به خسارات جانی و مالی در آن هستیم.

عضو شورای بخش رخ تربت حیدریه گفت: جاده ۶۰ کیلومتری روستای اسدآباد بخش رخ به فریمان که حدود بیست کیلومتر آن در حوزه شهرستان تربت حیدریه است سال‌هاست بار سنگین تصادفات خونین را به دوش می‌کشد. در حالی که لزوم ایمن‌سازی آن بارها رسانه‌ای شده است اما این پروژه در گیرودار تامین اعتبار همچنان درجا می‌زند.

وی بیان کرد: این محور یکی از مسیرهای ارتباطی شهرهای تربت حیدریه، فریمان،تربت جام و تایباد محسوب می‌شود و با توجه به قرار گرفتن آن در شاهراه ارتباطی چهار شهرستان، پُل ارتباطی این شهرهاست که لازم است ضمن بهسازی، این مسیر کوتاه گردد.

خوانساری تصریح کرد: با توجه به اینکه چندین سال است مداوم تاکید می‌شود که محور اسدآباد به فریمان نیازمند توجه ویژه مسئولان برای ایمن سازی، تعریض و آسفالت مناسب است و نیازمند اعتبار برای دیگر اقدامات است، اما این سوال مطرح است. چرا تاکنون این مهم به سرانجام نرسیده است؟

عضو شورای بخش رخ تربت حیدریه گفت: محور اسدآباد به جای اینکه به عنوان یک فرصت دیده شود متاسفانه به سبب تخصیص اعتبارات لازم و بی تو جهی های صورت گرفته به یک تهدید تبدیل شده است و تاکنون اعتبارات مناسبی برای ایمن سازی و مناسب سازی محور اسدآباد به فریمان در نظر نگرفته شده است و صرفا هرچند گاهی فقط لکه گیری می‌شود که به هیچ عنوان فایده‌ای ندارد با و با یک بارش باران تخریب می‌شود!

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.