طبق گفته مدیر روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دو حادثه مسمومیت در شهرستانهای فریمان و قوچان از صبح امروز ۶ نفر را با آمبولانس راهی بیمارستان کرد.

مسمومیت با گاز مونوکسید کربن چند شهروند ر ا از صبح امروز راهی بیمارستان کرد؟

محمد علیشاهی در گفتگو با قدس خراسان عنوان کرد: از صبح امروز جمعه بهمن ماه دو حادثه گازگرفتگی و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خراسان رضوی گزارش شده است، اولین حادثه در ساعت  ۸:۵۲ دقیقه در روستای گلمی فریمان با تماس تلفنی به اورژانس اعلام شد؛ در این حادثه ۲ فرد مسموم شده توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان حضرت زهرا(س) در فریمان منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افرود:حادثه بعدی در ساعت ۱۰ امروز در قوچان اتفاق افتاد و ۴ فرد مسموم با دو دستگاه امبولانس به بیمارستان موسی بن جعفر(ع)قوچان منتقل شدند و الان خوشبختانه حال عمومی هر ۶ مصدوم این دو حادثه مساعد گزارش شده است.

وی گفت: متاسفانه با وجود همه هشدارهایی که در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی داده میشود، باز هم شاهد چنین حوادثی هستیم.

گفتنی است بر اساس اطلاعات درج شده در پورتال پزشکی قانونی خراسان رضوی، طی ۶ ماهه ابتدایی امسال ۳۲ نفر با گاز مونوکسیدکربن دچاز مسمومیت شده اند، این تعداد در ۱۲ ماهه سال گذشته ۸۲ نفر گزارش شده است که بیشترین تعداد در دو ماه دی و بهمن بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.