رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار از روز جمعه تا روز یکشنبه بر روی استان است.

بارش برف و باران در آسمان اصفهان ادامه دارد + تصاویر

لیلا امینی، رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار از روز جمعه تا روز یکشنبه  بر روی استان است.

وی افزود: نحوه فعالیت این سامانه به صورت، ابرناکی، مه آلودگی و کاهش دید، بارش باران و در مناطق غربی، جنوبی و سردسیر بارش برف، گاهی وزش تندباد لحظه‌ای، احتمال کولاک برف موقتی  در ارتفاعات، یخبندان و لغزندگی معابر، برای روز جمعه پیش‌بینی می‌شود.

بارش برف در فریدون‌شهر

امینی بیان کرد: این سامانه در روز شنبه در مناطق غربی و جنوبی با بارش برف و مه آلودگی و کاهش دید و در برخی مناطق به صورت بارش پراکنده فعال خواهد بود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دما در ۲۴ ساعت آینده در برخی مناطق ۴ تا ۶ درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۳ و کمینه فردا صبح صفر درجه و خوروبیابانک با ۱۵ درجه و میمه با منفی ۳ درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

بارش برف و باران در آسمان اصفهان ادامه دارد + تصاویر
بارش برف در فریدون‌شهر

وی اضافه کرد: هشدار سطح نارنجی برای مناطق غربی و جنوبی و هشدار سطح زرد برای کلیه مناطق استان صادر شده است.

امینی با اشاره به میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته در استان بیان کرد: اسلام‌آباد موگویی با ۳.۲، دهاقان ۳.۸، زرین شهر ۱.۹، سمیرم ۱۹.۵، شهرضا ۳.۹، کبوترآباد ۲.۵، مبارکه ۲.۴، ورزنه ۴.۶، پادنا علیا ۱۵.۵ بیشترین میزان بارش ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.