استاندار خراسان رضوی گفت: دستیاران «مردمی‌سازی» در فرمانداری ها باید پیگیر امور مردم باشند و مطالبات مردمی را پیگیری کنند.

«دستیاران مردمی‌سازی» مطالبات را پیگیری کنند

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز یکشنبه در نشست با دستیاران فرمانداران در امر مردمی‌سازی اظهار کرد: ما باید زمینه را آماده کنیم، ظرفیت‌ها را بالا ببریم و بسترسازی کنیم تا مردم مشکلاتشان را حل کنند.

استاندار خراسان رضوی پیگیری مجدانه را یکی از وظایف دستیاران فرمانداران در امر مردمی‌سازی عنوان و بیان کرد: نقش شما، بسیج کنندگی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به ویژه در مناطق روستایی است و اولین هدف شما باید تثبیت روستا و سپس امرار معاش آنان باشد.

وی اظهار کرد: راهکار و مدل‌های مردمی سازی را در لایه‌های مختلف و جغرافیای مختلف، بررسی و مهم‌ترین موضوعات مردم را از این طریق با همت عمومی رفع کنید.

نظری ادامه داد: شما نباید نقش دهیاران و بخشداران را بازی کنید و باید طور دیگری به امور نگاه کنید، مسوول را به بطن روستا و مسائل روستا را به بطن دولت بیاورید.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: شما با پیدا کردن راهکارهای مناسب از نظرات و پیشنهادات مردمی باید مسوولان را راهنمایی کنید که چه کنند در عین حال معطل مسوولان کنند و اقدام عملی خود را توسط مردم به اجرا درآورید.

در این دیدار دستیاران فرمانداران در امر مردمی سازی نیز دغدغه های خود را با استاندار خراسان رضوی درمیان گذاشته و پیرامون پیگیری برخی مسائل گفت‌وگو کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.