استاندار خراسان رضوی نهضت ملی مسکن را فرصتی مناسب ایمن سازی واحدهای مسکونی فرسوده در استان عنوان کرد و گفت: فرمانداران با تشکیل نشست های مربوط به ستاد بازآفرینی شهرستان، امورات مربوط به نوسازی بافت های فرسوده را با جدیت پیگیری کنند.

 واحدهای مسکونی فرسوده در قالب بازآفرینی شهری ایمن شوند

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری روز یکشنبه در نشست با فرمانداران استان اظهار کرد: تمام مسولان از ابتدای اجرای طرح به خوبی پای کار آمدند و خوشبختانه به واسطه این همکاری و تعامل، در مقیاس ملی استان از جایگاه خوبی در اجرای این طرح برخوردار است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به لزوم اجرای طرح نهضت ملی مسکن در تمامی شهرهای استان افزود: مردمی‌سازی این طرح با تاکید بر "گروه ساخت" سرعت یابد.

جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در خصوص تطبیق بسته‌های بومی تدوین شده در بازآفرینی شهری گفت: رصد و پایش عملکرد بسته‌های تشویقی با دقت در استان انجام می‌شود تا نقاط ضعف آن شناسایی و اصلاح شود، استفاده از دستیاران مردمی در این حوزه دارای اهمیت و گامی بلند و پل ارتباطی در آگاهی رسانی اقدامات مصوب تا اجرا به مردم است.

گفتنی است داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این ابتدای این جلسه گزارش اجمالی از عملکرد نهضت ملی مسکن استان را در قالب‌های خودمالک، گروه ساخت، انبوه سازی، بازآفرینی شهری، روستایی و جوانی جمعیت ارایه داد و فرمانداران در ادامه به بیان گزارش هر شهرستان پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.