شهردار مشهد لایحه بودجه ۴۴۰ هزار میلیارد ریالی سال ۱۴۰۳ این شهرداری مشهد را برای بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر مشهد تقدیم کرد.

لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری مشهد تقدیم شورا شد

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا قلندر روز دوشنبه در صد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص این لایحه بودجه اظهار کرد: ۶۳ درصد لایحه بودجه پیشنهادی عمرانی و ۳۷ درصد جاری و اعتبارات هزینه‌ای است.

وی اضافه کرد: این لایحه مبتنی بر چشم انداز و سیاست‌های شورای شهر و منطبق بر اهداف برنامه میان مدت ۱۴۰۲-۱۴۰۵ تدوین شده است.

شهردار مشهد گفت: جهت دار کردن مسیر توسعه و انطباق حداکثری با طرح های تفصیلی، تخصیص منابع با اولویت نواحی کمتر توسعه یافته حاشیه شهر، توجه ویژه به اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ مقیاس و رعایت صرفه جویی در هزینه‌های عمومی از جمله سیاست‌های تدوین بودجه سال آینده شهرداری مشهد بوده است.

قلندر افزود: توسعه حمل و نقل عمومی و تسریع در اجرای خطوط سوم و چهارم مترو مشهد از اولویت‌های لایحه بودجه است و خرید ناوگان اتوبوس و تامین واگن مورد نیاز مترو نیز لحاظ شده است.

وی ادامه داد: بودجه شهرداری مبتنی بر عملکرد است و امیدواریم با همراهی و همدلی دستگاه‌های مختلف در مسیر توسعه شهر اقدامات خوبی صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.