۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: 960514

رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه هوای شهر به زیر صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد، گفت: فعالیت‌های کوهنوردی در روزهای پایانی هفته لغو شود.

کاشان یخبندان می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، عباس ارغوانی اظهار داشت: با نفوذ هوای سرد قطبی و همراهی رطوبت کافی شرایط برای بارش برف و باران در مناطق گسترده از کشور به خصوص مناطق کاشان و آران و بیدگل در اواسط هفته در مناطق کوهستانی و در اواخر هفته در شهرهای مناطق پَست مانند کاشان و آران‌وبیدگل را محتمل می‌کند. 

وی ضمن اشاره به پیش‌بینی بارش برف و باران در منطقه کاشان و آران و بیدگل افزود: بر این اساس در اواخر روز سه شنبه و چهارشنبه در مناطق کوهستانی و از اواخر روز پنجشنبه تا اواسط روز جمعه در اکثر مناطق این دو شهرستان بارش برف و باران پیش‌بینی شده است. 

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان ابراز داشت: دمای هوا وضعیت کاملا زمستانی دارد که کمینه‌ها در اکثر روزهای منتهی به جمعه زیر صفر خواهد بود که شدت این یخبندان در مناطق کوهستانی شدیدتر و بیش از چهار درجه سردتر خواهد بود. 

وی در بیان هشدار نسبت به مخاطره جوی پیش رو گفت: احتیاط در سفرهای بین شهری و بین استانی، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی و گردشگری، اتخاذ تدابیر کنترل دما در صنعت کشاورزی، آمادگی لازم راهداری و تجهیز به وسایل زمستانی توصیه می‌شود. 

ارغوانی ضمن تاکید بر استحکام سازه‌های موقت توسط گلخانه‌داران تصریح کرد: گلخانه‌داران کاشانی نسبت به تامین سوخت مورد نیاز خود در این ایام اقدام کنند تا دچار مشکل و یا خسارت ناشی از کاهش دما نشوند. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.