فرماندار اردبیل گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۶۴ طرح و پروژه در شهرستان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ۱۶۴ پروژه به مناسبت دهه فجر در اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد اعتماد اعجازی با گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۱۶۴ طرح و پروژه در شهرستان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل بخش‌های عمرانی، طرح‌های اقتصادی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها است که اعتبار این پروژه‌ها ۲ هزار و ۱۷ میلیارد تومان است.

فرماندار اردبیل گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۳۹۱ نفر در شهرستان اردبیل اشتغال ایجاد می‌شود تا گامی در حوزه رونق اقتصاد و اشتغال شهرستان برداشته شود.

اعتماد اعجازی افزود: طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی که در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد، ۱۶ طرح بوده که ۱۹۰ میلیارد تومان برای این طرح‌ها اعتبار هزینه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۱۲۴ پروژه عمرانی، زیربنایی، عمران شهری و روستایی به مناسبت دهه فجر در شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبار این طرح‌ها یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

اعتماد اعجازی اضافه کرد: به مناسبت دهه فجر عملیات اجرایی ۲۴ پروژه عمرانی، زیربنایی، عمران شهری و روستایی در شهرستان اردبیل آغاز می‌شود که برای این طرح‌ها ۱۲۷ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

وی از صدور سند مالکیت تک برگی الکترونیکی اراضی برای کشاورزان در دهه فجر خبر داد و بیان کرد: تاکنون برای ۲۱۰ هزار و ۴۹ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان سند مالکیت تک برگی الکترونیکی صادر شده است.

فرماندار اردبیل یادآور شد: به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی در شهرستان از جمله برگزاری یادواره‌های شهدا و تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و جشن انقلاب و مسابقات فرهنگی و ورزشی انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.