رئیس سازمان بسیج گفت: این انقلاب اسلامی است که می‌تواند تغییر موازنه قدرت به سمت شرق را با محوریت ایران قوی رقم بزند. علت دشمنی و مواجهه همه جانبه آنان با ایران اسلامی همین است.

رئیس سازمان بسیج: انقلاب اسلامی هندسه قدرت را از غرب به شرق با محوریت ایران تغییر داد

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جمع علما و طلاب حوزه‌های علمیه استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: پیروزی رنسانس و انقلاب صنعتی در اروپا با شعار کنار زدن وحی از جانب خداوند و تکیه بر انسان اتفاقی بود که سرآغاز حوادث بزرگی در تاریخ بشریت بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مکاتب زیادی پس از حادثه رنسانس به دنیا ارائه شد؛ ناسیونالیسم، مارکسیسم، نازیسم و ده‌ها اسم دیگر از دل این اتفاق به دنیا ارائه شد و افراد مختلف از اقصی نقاط جهان این مکاتب را دریافت و در کشور خود اجرا کردند.

سلیمانی تصریح کرد: وضع کنونی دنیا نیز به واسطه همین تفکر پوچی است که به وجود آمده است؛ تفکر صهیونیستی غرب از همین اتفاق به وجود آمد؛ امروز ماشین کشتار غربی اسرائیل سندی گویا برای انحطاط این تفکر مریض است. شاید صدها میلیون کشته عدد کمی برای بیان جنایتی باشد که تفکر غرب صهیونیستی برخواسته از تفکرات پوشالی رنسانس بر سر مسلمین آورد.

رئیس سازمان بسیج تصریح کرد: رنسانس اتفاق مهمی در تاریخ بشریت است که باعث انحطاط بشر شد؛ برای رخ دادن رنسانس ابتدا کتاب‌های مسلمانان ترجمه و مورد بررسی قرار گرفت و درست در زمانی که آگاهی به وجود آمد یهود این مسیر را منحرف و به سمت دلخواه خود منتهی کرد.

سلیمانی گفت: رنسانس سرآغاز اتفاقاتی بزرگ در تاریخ بشریت بود که جهان را به سمت تاریکی منتهی کرد؛ همانگونه که انقلاب اسلامی ایران سرآغاز اتفاقات بزرگ در تاریخ بشریت بود و موجب نجات بشر شد.

وی افزود: امروز تاثیر پیروزی انقلاب اسلامی را در جای جای جهان مشاهده می‌کنید که نمونه آن مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و ... است؛ نمونه آن شکل‌گیری نهضت مقاومت در آفریقا و سایر نقاط جهان است.

رئیس سازمان بسیج ‌گفت: انقلاب اسلامی سرآغاز تحول بزرگ در تاریخ بشریت است که برای درک بهتر چنین واقعه‌ای باید سال‌ها مطالعه، بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

سلیمانی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حکومت استبدادی، موروثی بودن آن است؛ انقلاب اسلامی توانست حکومت موروثی شاهنشاهی را در ایران به طور کل کنار بزند؛ این دستاورد مهم می‌تواند بزرگی و حقانیت انقلاب اسلامی را به رخ جهان بکشد.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی نمونه‌ای جدید از مردم‌سالاری دینی است که بر خلاف مکاتب پوشالی غرب ارتباط با وحی و خداوند را سرلوحه تفکر خود دارد؛ ما تا زمانی که با همین تفکر ادامه دهیم قطعاً موفق هستیم و هر زمان که از آن فاصله گرفتیم با مشکل روبه‌رو شدیم.

رئیس سازمان بسیج تصریح کرد: آقازادگی، اشراف‌گرایی، اختلاس، دزدی و سایر تفکرات پوچ غربی ربطی با انقلاب اسلامی ندارند؛ مترقی‌ترین نظام سیاسی در کل عالم نظام جمهوری اسلامی است که مبتنی بر تفکر رابطه بین امام و امت است.

سلیمانی تاکید کرد: یکی از دستاوردهای مهم دیگر انقلاب اسلامی تغییر ماهیت قدرت در جهان بود؛ آمریکایی‌ها پس از جنگ جهانی دوم و با ترسی که به واسطه بمب‌های هسته‌ای در جهان به وجود آوردند در دل مردم جهان این هراس را گذاشتند که کسی جرات مواجهه با آمریکا را نداشته باشد.

وی افزود: این انقلاب اسلامی بود که توانست در مواجهه با آمریکا این ترس را از بین ببرد و هیمنه آنان را نابود کند؛ امام(ره) توانست هندسه قدرت در جهان را تغییر داده و انتقال قدرت از غرب به شرق را رقم بزند.

رئیس سازمان بسیج خاطرنشان کرد: روسیه و چین قدرت مواجهه تمدنی و نرم با غرب را ندارند؛ این انقلاب اسلامی است که می‌تواند تغییر موازنه قدرت به سمت شرق را با محوریت ایران قوی رقم بزند. علت دشمنی و مواجهه همه جانبه آنان با ایران اسلامی همین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.