همزمان با دهه مبارک فجر ۱۵۰ طرح عمرانی و خدماتی در ۱۳۰ روستای بخش مرکزی شهرستان مشهد با چهار هزارو ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار به بهرداری رسید.

طرح های عمرانی ۱۳۰ روستای مشهد افتتاح شد

به گزارش قدس خراسان،فرماندار مشهد در حاشیه بهره برداری از طرح بهسازی زمین چمن ورزشگاه تختی مشهد در جمع خبرنگاران گفت: براساس اولویت بندی برای نیازهای شهرستان، تخصیص بودجه در چهار حوزه آب، بهداشت، آموزش و پروش و زیرساختهای ورزشی به صورت کامل و ۱۰۰ درصد بوده است.

محسن داوری افزود: ورزشگاه تختی از قدیمی ترین مجموعه های ورزشی مشهد است که به دلیل فرسودگی، امکان استفاده از زمین ورزشی آن برای مدتها ممکن نبود که با همت اداره ورزش و جوانان مشهد و با صرف ۸۰ میلیارد ریال این مجموعه مرمت و بهره برداری شد.

بخشدار مرکزی مشهد نیز امروز یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح های روستایی عنوان کرد: امروز زمین چمن مصنوعی روستای "گرجی سفلی" با جمعیت ۲۵ هزار نفر، به مساحت ۵۴۰ متر مربع و هشت میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

معین بخشی افزود: اهالی روستای "کال زرکش" نیز شاهد بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره روستا با صرف ۳۰ میلیارد ریال اعتبار بودند.

وی جمعیت روستای کال زرکش را حدود ۱۵ هزار نفر عنوان کرد و گفت: عملیات احداث دیوار ساحلی این روستا به مساحت ۲۵ هزار متر مربع به طول ۱۸ هزارمتر و با پیش بینی اعتبار افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال امروز آغاز شد.

بخشدار مرکزی مشهد ادامه داد: واگذاری زمین به ساخت مدرسه، خانه بهداشت و سالن ورزشی، احداث پیاده رو، آسفالت معابر، لکه گیری آسفالت و نصب تیر چراغ برق از دیگر طرح های دهه فجر امسال در روستاهای بخش مرکزی بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی سلطانی ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    متاسفانه از این طرحها به روستای مان هیچی نرسید ماحاشیه گلشهرروستای حلوایی هستیم نه آسفالت درستی داریم نه مدرسه ونه زمین ورزشی نه یک وسیله عمومی هیچ کس جواب مارو نمیده همه اینا که میگن فقط شعاره